45 תשובות
הייתי מדברתאיתו שאני לא אוהבת את הרעיון ועם הוא ממשיך עם זה אז מתרחקת
מדברת איתו על זה ואם הוא עדיין רוצה אז כנראה נפרדת ממנו
נפרדת ממנו
מדברים על זה ונפרדים
ניתוק קשר.
לא תומך בזה בכלל.
אני אישית לא הייתי רוצה שחבר שלי היה עושה אונליפנס, אבל כן יש זוגות כאלו פשוט הבן/בת זוג לא מראים בדרך כלל את הפנים
אנונימית
אפילו לא הייתי מתווכח איתה.
הייתי קם והולך.
אם היא רוצה להראות את עצמה בצורה הזו לגברים שהם לא אני, אפילו לא משנה אם היא עושה את זה או לא, עצם הרצון הוא הבעיה.
מעיפה אותו מבלי לדבר, זה פשוט הדיל ברייקר
איכס נפרד
מדברת איתו ומנסה להבין למה
אם לא עובד אז נפרדת
גווסטינג
פשוט לא .
הייתי מתעצבנת ממש
הייתי תומך
סתם
הייתי אומר לה להפסיק ואם לא אז הייתי הולך
שתעשה אם היא רוצה פשוט שתחקור על ההשלכות של זה
ביי ביי
נפרדת
no thanks
מדבר איתו כי לי אישית זה לא נוח
אבל אני לא באמת יודעת
מבקש שתתחלק איתי ברווחים.
סתם רוב הסיכויים נפרד ממנה
אנונימי
ממש ממש לא
נפרדת
זה דגל אדום לכל דבר. אני בתור אישה אם אני אוהבת את הבן זוג שלי אני לא צריכה בכלל תשומת לב מגברים אחרים. ולא אכפת לי מכסף. אני לגמרי יכולה לחיות עם משכורת מינימום. שמעתי שגם גברים אותו הדבר. אז אם הבן זוג שלי חושב שהוא צריך תשומת לב מנשים אחרות לי מגיע מישהו טוב יותר.
אנונימית
אגב גם אם הוא צופה באפליקציה הזו אני יודעת שמגיע לי טוב יותר. ולא אכפת לי להשאר לבד אם כל הגברים אותו הדבר
אנונימית
מה נשמע עם כל השאלות על אונליפאנס בחמות
אם היא עושה כסף ומראה לי את התמונות גם בלייב למה לא
אנונימי
נפרדת מימנו דחוףף
אנונימית
מבריח אותה
הייתי מפסיקה לקרוא לו בן זוג.
נפרדת
ביי
רק על עצם הרצון
מאיפה דבר כזה בא בכלל?
רע. אני ממש נגד זה
מה נסגר עם השאלות על אונליפנס היום רבאק.
לא ממש לא היא לא תעשה פורנו
מדבר איתו/איתה על ההשפעה של עבודות מין על הנפש ומנסה לתת תמיכה נפשית
אני אומר שתור מישהו שניסה להיות בפורנו וניסה לעבוד בזנות
לרוב באים לזה ממשבר
אנונימי
פותחת איתו ביחד
אנונימית
^כי זה כיף, אנחנו פתחנו יחד אתמול אבל אף אחד לא נכנס
נפרדת ממנו
דוחה
^^^איכס.
מגעיל.
דרך הגב זה דגל אדום מטורף, יותר אדום מהצבע אדום עצמו
אתם פשוט סתם הייטרים!
אתם סתם מרובעים
לחברה שלי יש אונלי פאנס וזה לא מפריע לי
אוקיי אז רואים לה את התחת? אני דוחף תזין שלי אליו
מותר להסתכל, רל לי מותר להכניס
אנונימית
ואני בן לא יודע למה זב כותב אנונימית
אנונימית
^כי זה זנותי וזול
תתבגר
^הייטרית
אנונימית
^סליחה שאני נגד להיות זונה