2 תשובות
אני חושבת שמאוחר בשביל קרח, תלכי לרופא אף והוא יתן לך את מה שצריך!
אל תדאגי (: תרגישי טוב!
אנונימי
תשמעי גם לי זה קרה, והקרח לא עזר, ונשאר לי מין גבנון כזה באף, לי זה ממש שינה את האף, אבל אם אין לך שינוי משמעותי אז אין לך כ"כ מה לדאוג