התחברות
הרשמה
נפל לי הסוגר של העגיל בטבור ואין לי עגילים פה כי אני אצל חברה ולא בא לי להוריד אותו כי לא בא לי שיסתם החור מה לעשות!?
23 באוגוסט 2013, 13:29
2 תשובות
החור לא נסתם כ"כ מהר, כשתחזרי תשימי סוגר אחר
מ
מיכאלוב (בת)
תחזיקי אותו חחח או שאם יש לה עגיל ללשון או משהו פשוט תקחי את הסוגר שלו ותסגרי איתו
♥
♥That Girl Baby♥