6 תשובות
חד משמעית ואפילו יותר מאצל סטרייטים. הזוגות הגייז שאני מכיר (כולל אני) רואים את האהבה אצלם והשותפות הרבה יותר מאשר אצל זוגות הטרו
בזוגיות של סטרייטים אם כבר תמיד יש תחושה שלגבר אין כוח לבחורה או שהוא איתה בגלל הגוף שלה
אנונימי
שואל השאלה:
לא ענית על החלק השני של השאלה
אנונימי
אין באמת דרך "להשיג", זוגיות זה מזל וגם את הבן זוג שלי הכרתי במקרה
אנונימי
כן ולא
בסופו של דבר מערכת יחסים נהפכת
לתלות והרגל
אחדים האנשים שמצליחים לשמור על האהבה דולקת
דרוש המון תקשורת, הכלה, ויתור ורצון