35 תשובות
מארוול
מארוול!!
מארוול בסרטים די סי בסדרות
אנונימית
וואלה מצטער לומר שלמרות שראיתי הרבה מארוול
הסרטים של באטמן זה מה שראיתי פשוט יותר טובים
הסרטים של באטמן זה מה שראיתי פשוט יותר טובים
מארוול
גיבורי על באופן כללי
מארוול
לא יודע מה איתך אבל בזמן האחרון דיסי מפציצים
מערוול חח הצחיק אותי שזה עם ע
אנונימית
שואל השאלה:
חכה לשנה הבאה עם doomsday זה יהיה הפצצה
חכה לשנה הבאה עם doomsday זה יהיה הפצצה
יותר כמו פצצה מתקתקת
עם דיסני בבעלות אין לי תקווה יותר מידי ביקום הקולנועי של מארוול
עם דיסני בבעלות אין לי תקווה יותר מידי ביקום הקולנועי של מארוול
זה מה שאומרים כל שנה וממשיכים להתאכזב. הם היו צריכים לעצור בנקודה מסויימת
שואל השאלה:
ממש לא גם יוצא עוד ספיידרמן וכאלה וגם אם מדברים רק על הדברים שיצאו פעם מארוול עוקף ברמות
ממש לא גם יוצא עוד ספיידרמן וכאלה וגם אם מדברים רק על הדברים שיצאו פעם מארוול עוקף ברמות
פעם הם היו טובים. היום כבר לא כל כך, ואת רואה בכלל דיסי שאת מדברת על מארוול ככה?
אבל אנחנו לא מדברים על פעם, ליטרלי רשמתי שכל עוד דיסני בבעלות אין תקווה.
זה לא תאגיד שמייצר סרטים כמו פעם, זה תאגיד רודף בצע שמחפש איזה סרטים עושים הכי הרבה כסף, ומכין 50 כאלה עם אותו סיפור שוב ושוב אבל תראו שמנו שחקן מפורסם אז זה בסדר.
אין ספק שמארוול הישן היה טוב, אני מת על מארוול הישן. היום? פחות
זה לא תאגיד שמייצר סרטים כמו פעם, זה תאגיד רודף בצע שמחפש איזה סרטים עושים הכי הרבה כסף, ומכין 50 כאלה עם אותו סיפור שוב ושוב אבל תראו שמנו שחקן מפורסם אז זה בסדר.
אין ספק שמארוול הישן היה טוב, אני מת על מארוול הישן. היום? פחות
ברור שמארוול
שואל השאלה:
מה זה אנחנו לא מדברים על פעם אדוני אני שאלתי את השאלה אני יודעת למה אני התכוונתי ומה אני שאלתי
מה זה אנחנו לא מדברים על פעם אדוני אני שאלתי את השאלה אני יודעת למה אני התכוונתי ומה אני שאלתי
קוראים לזה עיוורון נוסטלגיה
אבל את רואה דיסי בכלל?
שואל השאלה:
מה קשור ככשואלים מארוול או די סי השאלה לא על הסרט האחרון היא בכללי ודי סי מזעזעים לעומת מארוול שכל סרט אצלם אשכרה מטורף
מה קשור ככשואלים מארוול או די סי השאלה לא על הסרט האחרון היא בכללי ודי סי מזעזעים לעומת מארוול שכל סרט אצלם אשכרה מטורף
שואל השאלה:
כן ראיתי כמה דברים ולא יכולתי להמשיך בגלל החוסר פואנטה והעלילה הגרועה
כן ראיתי כמה דברים ולא יכולתי להמשיך בגלל החוסר פואנטה והעלילה הגרועה
על סמך זה אני רואה שלא ראית לגמריי דיסי, אז אני לא חושב שאת יכולה להגיד מה יותר טוב אם לא ראית את שני הצדדים
שואל השאלה:
אני כן אם לא יכולתי להמשיך לראות די סי מרוב חוסר עניין ואת הסרטים של מארוול ראיתי כמה וכמה פעמים (:
אני כן אם לא יכולתי להמשיך לראות די סי מרוב חוסר עניין ואת הסרטים של מארוול ראיתי כמה וכמה פעמים (:
באטמן
מה הבעיה בזה שהיא מתחברת יותר למארוול מאשר די.סי? לא כולם חייבים לאהוב את די.סי אתה יודע
מה הבעיה בזה שהיא מתחברת יותר למארוול מאשר די.סי? לא כולם חייבים לאהוב את די.סי אתה יודע
אנונימי
ראית יחידת המתאבדים, פיסמייקר, סופרמן ובאטמן
^^נכון, אבל זה לא אומר שדיסי גרועים
ושואלת השאלה. מה את חושבת על שומרי הגלקסיה?
היא אומרת את זה לדעתה..
אנונימי
שואל השאלה:
שומרי הגלקסיה שתיים אהבתי ונגיד הסיפור בין גמורה לפיטר עצוב ומושלם ברמות והסיפור של רוקט עצוב ברמות בקיצור אני ממש מתחברת אליהם אבל לא חושבת שזה בין הסרטים הטובים שלהם
שומרי הגלקסיה שתיים אהבתי ונגיד הסיפור בין גמורה לפיטר עצוב ומושלם ברמות והסיפור של רוקט עצוב ברמות בקיצור אני ממש מתחברת אליהם אבל לא חושבת שזה בין הסרטים הטובים שלהם
את יודעת שג'יימס גאן היוצר של שומרים הגלקסיה עשה גם פרויקטים ממש מוצלחים בדיסי. תנסי לראות יחידת המתאבדים ואז פיסמייקר. לפי דעתי ממש תאהבי
שואל השאלה:
ראיתי אבל כמו שאמרתי זה לא בין הסרטים המוצלחים שלהם פשוט הדמויות עצמן מאוד התחברתי לסיפור אהבה שממשיך בעקבות תאנוס והעבר של רוקט
ראיתי אבל כמו שאמרתי זה לא בין הסרטים המוצלחים שלהם פשוט הדמויות עצמן מאוד התחברתי לסיפור אהבה שממשיך בעקבות תאנוס והעבר של רוקט
הקומקיסים של dc לאחרונה יותר אפלים במיוחד של בטאמן
מארוול זה אפילו לא שאלה אבל הסרט החדש של סופרמן מעולה
מארוול
מארוול