4 תשובות
בדרך כלל עם חברים אבל יש כאלה שטסים לבד
אני טסתי לבד והכרתי גם המון שטסו לבד (ממליצה ממש לטוס לבד)
יש גם המון שמחפשים בפייסבוק פרטנרים לטיול
נפגשים לפני רואים אם יש חיבור ויוצאים לדרך
בד"כ עם חברים
אבל אני נראלי אטוס לבד
ביחד עם חברים לרוב
באותו הנושא: