35 תשובות
כן יש מלא ^^אגב אנונימי בקהילה זה יותר גרוע אז בוא...
אני לא אוהבת פנים יפות בכללי לגברים אני אוהבת דברים שהם לא חתיכים קונציונלית
גם הרבה בנות בארץ ככה
לא אוהבים פה יפיופים
קח לדוגמא את עידן עמדי שהוא אליל הבנות הפנים שלו לא "יפות" אלא הן יותר גבריות ומחןספוסות וגם האופי והגוף שלו עושה את רוב העבודה
כם אבל תהיה באוח שהפנים שלהן גם היו דומות לשל חאמוס
^ מה זה קשור ? גם אצל "מכוערות" משיכה עובדת כמו אצל יפות כמו שגם הטעם של מכוערים זה יפות
ההבדל זה מי תתן לו הזדמנות
אבל הוא שאל על משיכה וזה עובד אותו דבר לא משנה איך האישה נראית
זה לא נכון יש כאלה שיכולים למצוא בן אדם כמושך ויש כאלה שיכולים ליראות אותו בן אדם כמגעיל לא התרקבו אצל כל אחד זה שונה ואצל כאלה עם פרצוף לא סימטרי בעצמן הגיוני שפחות יהיה חשוב להן סמיטריה בפנים של הבן זוג שלהן
זה כי בנות פחות יפות יתפשרו על מי שהן יכולות להשיג ויזואלית אבל ברצון הן עדיין ירצו גבר שהן מוצאות מושך
כאילו זה לא באמת משנה גם אם נראים כמו פח אשפה ברצון עדיין נרצה את ההכי מושך
בסטנדרטים מן הסתם נציב לפי איך שאנחנו נראים ריאליסטית
בכללי תראה את מי הבנות הישראליות מחשיבות למושכים
עידן עמדי
תומר קאפון
דני אבדיה
וכו
לאף אחד מהם אין ממש פנים "יפות" אלא זה הסהכ והסקס אפיל שלהם שעושה את זה ובכללי פנים שהן לא יפות זה יותר מחוספס וגברי בעיניי
זה פשוט תלוי אם הטעם של הבחורה זה יותר בייביפייס אן מראה גברי
לא יודע אני למשל אם אני רואה מישהי עם פרצוף לא יפה אני לא ימשך עליה לא משנה כמה הגוף שלה יפה למרות שאני מכיר הרבה כאלה שכן אני לא יכול
כי בנות מחשיבות יותר אופי וגוף כפונקציה למשיכה מפרצוף ואצל בנים זה שונה
אני מסכימה שרוב הבנים לא ימשכו לבנות בלי פנים יפות לא משנה הגוף והאופי אבל זה טיפה שונה לבנות לדעתי יותר אכפת גובה , גוף , וכו ותכלס הרוב זה מה שהגבר משדר

באמת נגיד שאני הייתי בבית ספר את מי שהחשיבו אצל הבנות זה באמת היו רק יפות אבל אצל הבנים זה היה לא הכי יפים אבל כאלה שבנויים טוב ושמשדרים ביטחון
למרות שהיה אצלנו הרבה בנות שלא היה להן את הפנים הכי יפות אבל הן היו בלונדות עם עיניים בהירות אז סה"כ נראו טוב והיו מחשיבים אותם אז זה גם פונקציה
זה לא נכון בנות יותר מחפשות פנים יפות מבנים רוב הבנים מספיק שיש להן קצת ת*ת הן ימשכו עליה בנות גם לא משנה הגוף חלקן אומרות שהן אוהבות כרס חלקן אוהבות שחיף מה שנשאר במראה זה רק הפנים חוץ המכוערות שלא אכפת להן מהפנים בכלל לדעתי
וביטחון עצמי וזה זה אופי זה לא קשור בכלל למראה
לא יודעת אני בחיים לא נמשכתי לגבר שהוא יפיוף תמיד היה כזה את הספק אם הוא מכוער בפנים חחח
הם לא היו עכשיו ממש קופים אבל כן אני אוהבת את הספק השה ואת המראה היותר מחוספס עם נגיד אפים יותר גדולים וכו
ולא משורטטים עם אף סולד ושפתיים עבות
^^ זה קשור למשיכה לא למראה
בסוף בנות אוהבות את המניא קים במילא בלי קשר למראה
טוב יש הרבה בנות שיכולות למצוא את הטעם שלכן בבנים כמאוד מכוערים שהן לא התרקבו עליהם הרוב לדעתי כי מה שאת מספרת את פשוט אוהבת כיעור בפנים את אוהבות שהם קופים כאלה אז הרוב לא אוהבות את זה בטוח כי זה נוגד את ההיגיון שהרוב ימשכו לערבים קופים ^
שואל השאלה:
חבר'ה מה

עידן עמדי בן אדם שנראה טוב חח זה שאין לו יופי בובתי לא אומר שהוא מכוער

התכוונתי לפנים שבאמת נראות לא משהו
אנונימי
חחח ממש אמרתי שאני לא אוהבת קופים פשוט לא ממש פנים יפות ומשורטטות כזה
^^לא אמרתי שהוא מכוער אמרת פנים לא יפות
אין לו פנים יפות הוא פשוט חתיך
קיצר פנים שלא נראות משהו אבל לא עכשיו מזעזעות אני כן אמשך כל עוד הבן אדם לא באמת ממש מכוער בפנים
שואל השאלה:
^^ יש לו פנים יפות פשוט סוג אחר של יופי, התווי פנים שלו אחלה
אנונימי
אה זה הגיוני בסדר גם בנים לא באמת ירצו את הבחורה עם הפנים הכי יפות שיש הם יגידו שהם רוצים אבל לרובם זה לא באמת משנה עד כמה היא יפה בפנים העיקר שלא תהיה מכוערת לרוב לא אמרתי כלום
דווקא הפוך אין לו תווים משהו וסהכ הןא נראה טוב
עידן עמדי זה גם כי הוא גברי באופי מי לא נמשך אליו
כאילו בעיניי זה יפה נגיד שהאף שלו לא אידיאלי והוא גדול יחסית ונגיד לא סימטרי ומשורטט
עידן עמדי ניראה כמו מיליון אנשים הוא לא ניראה טוב מדיי ולא מכוער הוא רגיל
^ זאת הנקודה שזה לא הפנים שלו שהופכות אותו לכזה מושך זה בסהכ ובעיקר יושב על האופי
הגיוני כן יופי זה לא הכל זה רק המגנט
מלא בנות מאוהבות בטום הולנד וראיין גוסלין והפנים של שניהם לא משהו
שואל השאלה:
יש להם אחלה פנים חחח
אנונימי
שואל השאלה:
ברור שאופי משנה, אבל זה לא הכל והם נראים טוב מי שאמרת ויש הרבה בנות שחושבות שהם חתיכים
אנונימי
כן ברור
אנונימית
נו ברור
אני גיי אבל כן ברור יש מלא עם פנים מכוערות אבל חתיכים
אנונימי
מושך זה גוף, פנים זה יופי