7 תשובות
לא חושב וזה גם בכללי רעיון מאוד לא טוב
כן בעיקר חי"ר גבולות
^אה כן בעצם יש את זה
יש חיר גבולות אבל לא נגיד גולני וכאלה
שה' ישמור נמות ולא נתגייס
וגם טיס, 669
וכל תאגד בצבא.