3 תשובות
קודם כל ללכת עם אמא או אבא שיחזקו את מה שתגיד וכשתכנס לאחות תגיד לה דהיה לך קצת חום ולקחת שני אקמול ואז תגיד לרופא שאתה לא מרגיש טוב עם הקאות וכאבי בטן
זה תמיד עובד
בכללי מה שעובד הכי טוב זה שלשולים והקאות כי אין ככ איך להוכיח אתזה פשוט תתנהג סובל וכשהוא לוחץ על הבטן תעשה כאילו ממש כואב לך
אתמול הוצאתי
אמרתי שיש לי הקאות וכאב ראש ולמזלי גם באמת היה לי קצת חום והוא נתן לי גימלים תוך דקה
בכללי אבל בבסיס שלי הרופא יחידה נחמד לרוסים אז כנראה בגלל זה