6 תשובות
אני לא הייתי כל כך ביישן אבל היה לי בטחון עצמי נמוך ועכשיו יש לי ביטחון עצמי די גבוה ואני עדיין משפר אותו
אני שהייתי קטנה הייתי ביישנית, אבל לא עשיתי כלום, עם הגיל נהיה לי יותר בטחון.
מה שטיפה עזר לי לביטחון שלי זה חוג משחק /דרמה על הבמה.
אני ממליצה לכל מי שחסר ביטחון להרשם לחוג משחק /דרמה זה משפר את הביטחון ויש שם אנשים כל כך מלאי ביטחון עד שאתה אומר לעצמך למה לא להעז? ואתה לא מתבייש להראות מטופש
לא מפסיקים לצחוק אך צריך להיות רציניים וללמוד טקסטים ולשחק.
אני באמת ממליצה למי שזקוק לשיפור הביטחון העצמי
מה שטיפה עזר לי לביטחון שלי זה חוג משחק /דרמה על הבמה.
אני ממליצה לכל מי שחסר ביטחון להרשם לחוג משחק /דרמה זה משפר את הביטחון ויש שם אנשים כל כך מלאי ביטחון עד שאתה אומר לעצמך למה לא להעז? ואתה לא מתבייש להראות מטופש
לא מפסיקים לצחוק אך צריך להיות רציניים וללמוד טקסטים ולשחק.
אני באמת ממליצה למי שזקוק לשיפור הביטחון העצמי
אפשר להתגבר על הביישנות בקלות.. אבל אני לא ישקר... כשזה מגיע לאדם שאתה אוהב אתה נשאר בלי מילים לא משנה מה!
כן:) משצים:)
אנונימי
לאט לאט.. לקח לי הרבה זמן לעבוד על זה, זה חלק משינוי גדול שעשיתי בעצמי.. לפרט את זה פה אני לא יכול..
וזה מהמשצי"ם, איזה מחוז?
וזה מהמשצי"ם, איזה מחוז?
לא הייתי אומר שהייתי ביישן אבל היה לי ביטחון עצמי מאוד נמוך.
הייתי נותן לאנשים לדרוך עלי ולא הייתי עומד על שלי כמעט בשום מצב.
לא הייתי אפילו מעז ללכת ולנסות להתחבר עם אנשים אחרים.
אבל עשיתי עם עצמי תהליך והתגברתי על זה.
אם את\ה צריכים עזרה עם התהליך שלכם, אתם מוזמנים לפרטי:)
הייתי נותן לאנשים לדרוך עלי ולא הייתי עומד על שלי כמעט בשום מצב.
לא הייתי אפילו מעז ללכת ולנסות להתחבר עם אנשים אחרים.
אבל עשיתי עם עצמי תהליך והתגברתי על זה.
אם את\ה צריכים עזרה עם התהליך שלכם, אתם מוזמנים לפרטי:)
באותו הנושא: