תשובה אחת
תמלאי את השאלון. בסוף השאלון יש לך שאלה של אם את מעוניינת בשירות קרבי, ואז נותנים לך שם לדרג מ1-5 את הרצון להיות לוחמת חוד ימית, ולוחמת רגילה וזהו ותגישי ואחרי כמה חודשים ישלחו לך מיון לוחמות והלאה...
באותו הנושא: