7 תשובות
שואל השאלה:
סוני אריקסון..
חפשי בהגדרות
סוני אריקסון זה
#31#
עעי
באורנג זה #31# ואז כותבים את המספר ומחייגים:)
....
בכל פלאפון יש דרך אחרת. תלוי מה הפלאפון שלך.
זה בדרך כלל נמצא ב"הגדרות". אולי ב "פרופילים".
*43 ואז המספר המבוקש