12 תשובות
כן אבל השרתים עמוסים בשיט
יואו אנשים עוד משחקים בזה??
ליטרלי אני וחברים כל ערב שיחה בדיס ומשחקים
שואל השאלה:
אחלה אמונג אס
הוא השתפר ברמות
ריל
רק שיחזירו את השרתים כמו שהיו קשה ליצור לובים בגלל העומס
שואל השאלה:
כנראה שיש עומס עכשיו
לא עובדת לי האפליקציה
אין עומס הפעם זה סתם קרס המשחק
שואל השאלה:
כנראה באמת קרס איזה באסה
בואו נשחק ביחד!
אנונימי
שואל השאלה:
האפליקציה קרסה איך נשחק
אם בא לכם יש לי שרת דיס קטן עם חברים שלחו הודעה אם בא לכם להיכנס
לא עובד לי