12 תשובות
כן אבל השרתים עמוסים בשיט
יואו אנשים עוד משחקים בזה??
ליטרלי אני וחברים כל ערב שיחה בדיס ומשחקים
שואל השאלה:
אחלה אמונג אס
הוא השתפר ברמות
אחלה אמונג אס
הוא השתפר ברמות
ריל
רק שיחזירו את השרתים כמו שהיו קשה ליצור לובים בגלל העומס
רק שיחזירו את השרתים כמו שהיו קשה ליצור לובים בגלל העומס
שואל השאלה:
כנראה שיש עומס עכשיו
לא עובדת לי האפליקציה
כנראה שיש עומס עכשיו
לא עובדת לי האפליקציה
אין עומס הפעם זה סתם קרס המשחק
שואל השאלה:
כנראה באמת קרס איזה באסה
כנראה באמת קרס איזה באסה
בואו נשחק ביחד!
אנונימי
שואל השאלה:
האפליקציה קרסה איך נשחק
האפליקציה קרסה איך נשחק
אם בא לכם יש לי שרת דיס קטן עם חברים שלחו הודעה אם בא לכם להיכנס
לא עובד לי
באותו הנושא: