2 תשובות
אני סיימתי כבר יב אני מתגייסת במרץ כי אני חוגגת 18 רק חודש הבא
אז בגדול זה הכל תלוי בלאן את הולכת, מה התפקיד שיהיה לך, ובכל ההליך גיוס שלך
זה משתנה
לא מתגייסים לפני גיל 18
אתה תקבל תאריך גיוס במהלך כיתה יב
הוא יכול להשתנות בהתאם לצורכי הצבא וגם בהתאם למיונים שתעשה או תבקש ותקבל תפקיד מסוים
בתאריך הגיוס הסופי אתה מגיע ללשכת גיוס שיגידו לך להגיע אליה ומשם יקחו אותך לבסיס הטירונות שלך
אם אתה לא קרבי הטירונות אורכת כחודש ואז תמשיך לסדיר
כמובן זה משתנה אם מדובר בתפקיד שדורש קורס אז קודם עושים טירונות ואז ממשיכים לקורס ואז לסדיר