2 תשובות
יש לי חברה שהיא בלוחמה, ממה שהיא סיפרה לי זה קשה. היא הרבה פעמים כמעט חתמה על ויתור.
טוב אז אני לא בלוחמה אבל מכירה מחברות. הטירונות הייתה החלק הכי כיף שהיה להן בחיים, זה כמובן היה אינטנסיבי אבל כולן שם הרגישו כמו משפחה ותמכו ועודדו ועזרו, הסדיר קצת יותר קשה מבחינת שעמום אבל הן משוחררות כבר וממליצות נורא והן אומרות שהן לא היו עושות תפקיד אחר.
באותו הנושא: