8 תשובות
smash bros ממש כיף עם חברים וגם mario party ואם אתה משחק לבד אז יש משחקים שהם אונליין וmario kart ממש כיף ונראה לי הכי טוב להעביר בו תזמן
zelda botw
אתה פשוט נשאב למשחק ולא באלך לעצור
mario maker 2
deltarune
kirby star allies
sliksong <3
מריו הודסי
אנימל קרוסינג ולואיג'יס מנשן 3 זה אחלה משחקים
הפוקימון החדש - pokmon lagends za
אנונימית