5 תשובות
שזה פחות טוב
כאילו הסאונד פחות חלק
כי זה יותר מותאם לאפל, ואז כאילו זה בכוונה שתיקני גם אייפון וזה
שואל השאלה:
משהו שממש יפריע לי?
לא משהו ממש
אבל את לא תנצלי את מה שאפשר
נגיד אוזניות של סמסונג יש אפשרויות יותר בגלאקסי
שואל השאלה:
כן אבל אחותי אמרה שבאיירפוד אם אני שמה אוזנייה אחת בחדר אני יכולה לשמוע עם האוזנייה השנייה את מה שאומרים בחדר
לא מכיר
את יכולה לעשות את זה עם הטלפון
את מתקינה אפליקציה ואז את משאירה אתההטלפון
ובאוזניות את שומעת