14 תשובות
אי אפשר להתקדם מ0 ל100 תוך שניה
וזה גם לא נכון לסבול לנסות לבכות בכוח או להתפלל כל הלילה בסוכה רק בגלל שאת צריכה לתקן את עצמך
את צריכה לעשות את זה בתהליך נכון ולהתקדם עם עצמך
אני חושב שכדאי לך לנסות להישאר עם הצניעות
את לא חייבת לקום מוקדם בבוקר כדי להתפלל שחרית וברכות השחר את יכולה להתפלל תפילה אחת ביום וברכות השחר מאוחר
וזה גם לא נכון לסבול לנסות לבכות בכוח או להתפלל כל הלילה בסוכה רק בגלל שאת צריכה לתקן את עצמך
את צריכה לעשות את זה בתהליך נכון ולהתקדם עם עצמך
אני חושב שכדאי לך לנסות להישאר עם הצניעות
את לא חייבת לקום מוקדם בבוקר כדי להתפלל שחרית וברכות השחר את יכולה להתפלל תפילה אחת ביום וברכות השחר מאוחר
וואו דבר ראשון כל הכבוד זה נהדר שאת מתחזקת
דבר שני את צריכה לדעת שהקדוש ברוך הוא לא רוצה ממנו את הכל בבת אחת הוא רוצה שתעבדי אותו מתוך שמחה מתוך רוגע מתוך שלווה מתוך רצון לא מתוך לחץ לא מתוך חרדה ולא מתוך הרגשה שהוא לא יהיה גאה בך אם לא תעשי הכל את עדיין בתחילת הדרך והוא רוצה שתעשי רק מה שאת מסוגלת כרגע בלי לחץ אני יודע שזה מרגיש כאילו רוצים את הכל בבת אחת אבל זה לא טוב הגמרא כותבת כלל תפסת מרובה לא תפסת כלומר אם מנסים לתפוס הכל בבת אחת לא מצליחים תעשי לאט לאט רק מה שאת מסוגלת אני רואה שאת כותבת שאת ניסית לבכות בכוח וכל מיני דברים כאלו שאת מכריחה את עצמך וזה לא טוב הקדוש ברוך הוא לא רוצה את זה הוא רוצה שתעבדי אותו מתוך שמחה ושלווה לא מתוך לחץ
ואני מבטיח לך שהוא שמח וגאה בך בכל צעד ויותר מזה תדעי לך כתוב שבמקום שבעלי תשובה עומדים צדיקים גמורים אינם יכולים לעמוד כלומר במידה מסוימת כל בעל תשובה הוא במעלה יותר מצדיקים בגלל שהוא בא מרקע שונה וזה קשה לחזור בתשובה אז תדעי לך שהקדוש ברוך הוא גאה בך בטירוף בוודאות גמורה
ותכניסי לראש שזה בסדר הוא רוצה שתלכי בקצב שלך רק מה שאת מסוגלת כרגע ולאט לאט תוסיפי ברגע שאת מרגישה שאת מסוגלת להוסיף משהו תוסיפי עד אז תעשי רק מה שאת מסוגלת
אם את רוצה להתייעץ לגבי זה את מוזמנת תמיד בשמחה מעריך אותך
דבר שני את צריכה לדעת שהקדוש ברוך הוא לא רוצה ממנו את הכל בבת אחת הוא רוצה שתעבדי אותו מתוך שמחה מתוך רוגע מתוך שלווה מתוך רצון לא מתוך לחץ לא מתוך חרדה ולא מתוך הרגשה שהוא לא יהיה גאה בך אם לא תעשי הכל את עדיין בתחילת הדרך והוא רוצה שתעשי רק מה שאת מסוגלת כרגע בלי לחץ אני יודע שזה מרגיש כאילו רוצים את הכל בבת אחת אבל זה לא טוב הגמרא כותבת כלל תפסת מרובה לא תפסת כלומר אם מנסים לתפוס הכל בבת אחת לא מצליחים תעשי לאט לאט רק מה שאת מסוגלת אני רואה שאת כותבת שאת ניסית לבכות בכוח וכל מיני דברים כאלו שאת מכריחה את עצמך וזה לא טוב הקדוש ברוך הוא לא רוצה את זה הוא רוצה שתעבדי אותו מתוך שמחה ושלווה לא מתוך לחץ
ואני מבטיח לך שהוא שמח וגאה בך בכל צעד ויותר מזה תדעי לך כתוב שבמקום שבעלי תשובה עומדים צדיקים גמורים אינם יכולים לעמוד כלומר במידה מסוימת כל בעל תשובה הוא במעלה יותר מצדיקים בגלל שהוא בא מרקע שונה וזה קשה לחזור בתשובה אז תדעי לך שהקדוש ברוך הוא גאה בך בטירוף בוודאות גמורה
ותכניסי לראש שזה בסדר הוא רוצה שתלכי בקצב שלך רק מה שאת מסוגלת כרגע ולאט לאט תוסיפי ברגע שאת מרגישה שאת מסוגלת להוסיף משהו תוסיפי עד אז תעשי רק מה שאת מסוגלת
אם את רוצה להתייעץ לגבי זה את מוזמנת תמיד בשמחה מעריך אותך
כל הכבוד לך קודם כל ה אוהב אותך תאמיני לי את הבת שלו הכל טוב גם כשנופלים את קמה כמו גדולה ואת לא צריכה לקחת את זה כלכך קשה עם עצמך אל תדאגי את מסוגל. גם כשקשה ובהצלחה לך
דבר ראשון כל הכבוד לך את אלופהה
דבר שני אל תעשי את הכל בבת אחת
תתחילי מהדבר הכי קטן ופשוט שאת יכולה וכל פעם תוסיפי קצת
אם לא רואה שזה לא מהלב לא חייב בכוח
עדיף לעשות קצת פחות אבל מהלב כי רק ככה את תצליחי באמת להתחזק
ואני בטוחה שהקב"ה גאה בך ואוהב אותך
דבר שני אל תעשי את הכל בבת אחת
תתחילי מהדבר הכי קטן ופשוט שאת יכולה וכל פעם תוסיפי קצת
אם לא רואה שזה לא מהלב לא חייב בכוח
עדיף לעשות קצת פחות אבל מהלב כי רק ככה את תצליחי באמת להתחזק
ואני בטוחה שהקב"ה גאה בך ואוהב אותך
שמעי, אני לא יודע מה לייעץ לך, את באמת צריכה מישהי שעוסקת בתחום של בנות שמגיעות מבית מסורתי ושמכירה את הנושא שתייעץ ותלווה אותך.
בכל מקרה כשקראתי את מה שכתבת עלה לי דמעות בעיניים, את כל כך מרגשת!!!
בכל מקרה כשקראתי את מה שכתבת עלה לי דמעות בעיניים, את כל כך מרגשת!!!
אנונימי
זה למה זה נקרא תהליך התחזקות, בדיוק כמו בכושר, כשאת רוצה להתחזק יותר ויותר ולהרים יותר משקל, זה דורש ממך מאמץ, כוח רצון, לא לוותר, להתאמץ, גם כאן, כל אדם שחוזר בתשובה, מהמילה לשוב אל ה', עם תשובה שהוא התשובה, להיות כמה שיותר בצניעות, או אם זה לשמור שבת, או כל דבר אחר שאדם רוצה להתחזק בו, יהיה לו סופר קשה בהתחלה ואפילו תקופה, גם אני ששמתי כיפה פעם ראשונה כמה ימים התביישתי, כולל כל שאר הדברים, תילחמי בקושי, גם אם יכאב, שיכאב, הרבה תפילות לה', לדבר איתו, והכי חשוב לא לפחד, לא לדפוק חשבון, חוזר בתשובה המעלה שלו גדולה יותר מצדיק גמור, ואת בדיוק נמצאת שם, גם אני גדלתי כמסורתי, זה לא קל לאף אחד, הכי חשוב לא לוותר, ולא לחשוב מחשבות שהיצר הפנימי שלך מכניס בך, ה' לא אוהב אותי? עובדתית את קיימת בעולם שהוא ברא, והוא כתב 'בנים אתם לה'..' אין כזה דבר שהוא לא יאהב אותך או בעיקר כשאת מתחזקת ומנסה להתקרב אליו.
ואו איזה אלופה באמת הלוואי אלי הכוחות שיש לך באמת כול הכבוד לך
אנונימי
את אלופה ושמעי זה באמת קשה בבת אחת לנסות להקפיד על הכל וזה בדרך כלל לא מחזיק לטווח הארוך. אלוקים רואה את הרצון שלך ועצם זה שעשית השתדלות ואת לובשת חצאיות גם אם לא תמיד זה ממש מוערך ולא מובן מאליו בהתחשב לזה שלא נולדת למשפחה כזאת
אל תחשבי שאלוקים לא אוהב אותך ולא סולח לך. זה ההפך הגמור
תעשי את זה מתוך אהבה ולא יראה
אל תחשבי שאלוקים לא אוהב אותך ולא סולח לך. זה ההפך הגמור
תעשי את זה מתוך אהבה ולא יראה
קודם כל כל הכבוד לך ואני רוצה להגיד לך את אלופה וה הוא לא יכעס עלייך בשום אופן בגלל זה אומרים עליו שהוא אל רחום ונותן רחמים והוא לא מודד אותך אם שמרת כל דבר ואם התפללת כל יום הכל לפי הכוונה שלך והרצון והטוב שלך מבפנים הוא יודע שיש נפילות ושהחיים קשים הוא יודה לכל הפיתויים והכל אבל הוא לא רק מודד על פי מעשים הוא מסתכל על הבפנים של כל אחד מאיתנו אז להשים מכנס לא יעשה רע לך או לאף אחד
"תפסת מרובה - לא תפסת"
הדרך הכי טובה זה לאט אבל בטוח.
וגם כשקשה ונפלת, הכל בסדר. כולנו בני אדם וכולנו עושים טעויות, החוכמה היא ללמוד מהטעויות האלה.
העיקר הכוונה, והעיקר שאת יודעת לאיפה את שואפת להגיע. נשמע שיש לך נשמה גבוהה ומודעות גדולה למעשים שלך, זה מדהים!! ואת מנצלת את זה לטובה שזה אחלה.
אלוקים אוהב אותך פי שישים ממה שאת חושבת אל תדאגי נשמה.
מאחל לך שתצליחי לעלות עוד ועוד ולהתקרב לאבא שבשמים, בדרך שלך בזמן שלך.
כל עוד את במצב של עלייה - הכל יותר ממצויין.
בהצלחה כפרה
הדרך הכי טובה זה לאט אבל בטוח.
וגם כשקשה ונפלת, הכל בסדר. כולנו בני אדם וכולנו עושים טעויות, החוכמה היא ללמוד מהטעויות האלה.
העיקר הכוונה, והעיקר שאת יודעת לאיפה את שואפת להגיע. נשמע שיש לך נשמה גבוהה ומודעות גדולה למעשים שלך, זה מדהים!! ואת מנצלת את זה לטובה שזה אחלה.
אלוקים אוהב אותך פי שישים ממה שאת חושבת אל תדאגי נשמה.
מאחל לך שתצליחי לעלות עוד ועוד ולהתקרב לאבא שבשמים, בדרך שלך בזמן שלך.
כל עוד את במצב של עלייה - הכל יותר ממצויין.
בהצלחה כפרה
כל הכבוד לך על ההתחזקות. אבל את כנראה עושה דברים שלא מתאימים לך.. את לא חייבת לשים רק חצאיות, את לא חייבת לקום ממש מוקדם להתפלל ועוד מלא דברים שקשה לך.. את יכולה גם להיות מסורתית שזה פחות מדתייה ועם עולם יותר פתוח .
תעשי את זה בקצב שלך ובמידה נכונה. אלוהים לא ישנא אותך או יעניש אותך.
תעשי את זה בקצב שלך ובמידה נכונה. אלוהים לא ישנא אותך או יעניש אותך.
וואי את מרגשת ברמות ואני ממש רוצה לעזור לך אבל אין לי זמן לכתובב
אבל אם אני אשכח לחזור לכתוב פה אז אני לפחות אגיד שאני חושב שדמות שתלווה אותך בתהליך של ההתחזקות (כמו רבנית או משהו בסגנון) שתוכל לאזן אותך ולהכיר אותך ולדעת מתי צריך להתקדם ומתי לא- יכולה לעזור ממש
אבל גם פה, אסור לקחת מישהו קיצוני מדי וזה יכול להיות ביחד עם ההורים אפילו
שבת שלום וסורי שאני לא עונה לך על הכל
אבל אם אני אשכח לחזור לכתוב פה אז אני לפחות אגיד שאני חושב שדמות שתלווה אותך בתהליך של ההתחזקות (כמו רבנית או משהו בסגנון) שתוכל לאזן אותך ולהכיר אותך ולדעת מתי צריך להתקדם ומתי לא- יכולה לעזור ממש
אבל גם פה, אסור לקחת מישהו קיצוני מדי וזה יכול להיות ביחד עם ההורים אפילו
שבת שלום וסורי שאני לא עונה לך על הכל
וואו את מדהימה אבל לאט לאט תקשיבי אל תעשי הכל בכוח בבת אחת
שואל השאלה:
draft.w4
קודם כל אני לא ילדה אני בת 19,
דבר שני את לא חייבת להסכים עם האמונה שלי זה בסדר אני מכבדת אותך אשמח שתכבדי אותי.
ולכל מי שכתב לי בתגובות תודה רבה לכם זה ממש מחזק אני מעריכה את זה מכל הלב❤
draft.w4
קודם כל אני לא ילדה אני בת 19,
דבר שני את לא חייבת להסכים עם האמונה שלי זה בסדר אני מכבדת אותך אשמח שתכבדי אותי.
ולכל מי שכתב לי בתגובות תודה רבה לכם זה ממש מחזק אני מעריכה את זה מכל הלב❤
אנונימית