5 תשובות
כןןכןככןכןכןן
כןכןכןכן אני מכורה לשירים שלהן
כן!
אני פחות אוהבת
יש להן קאמבק חודש הבא תקשיבי לשירים שלהן עד שהוא יוצא.
יש להן 3 ep:
super real me
i'll like you
bomb
חודש קודם היה הדביוט היפני שלהן, toki yo tomare
השבוע ככל הנראה יוצא ost של מינג'ו ויונה, לא זוכרת לאיזו סדרה.
יש להן 3 ep:
super real me
i'll like you
bomb
חודש קודם היה הדביוט היפני שלהן, toki yo tomare
השבוע ככל הנראה יוצא ost של מינג'ו ויונה, לא זוכרת לאיזו סדרה.