9 תשובות
רנדומלי ומוזר
שואל השאלה:
כן ברור שזה היה לא טוב
אבל לדעתכם זה הרס ?
כן ברור שזה היה לא טוב
אבל לדעתכם זה הרס ?
אנונימית
לדעתי זה היה טוב לא הבנתי למה כולם שנאו את זה
9 זה יותר מדי בכל מקרה עבור במה כזאת קטנה
הן שרו יפה ואהבתי בכללי, הן נתנו הופעה טובה
אבל גם לא הביאו את כולן וזה היה קצת מוזר, עצוב לי על הממבריות האחרות. וגם זה היה נראה מוזר על הבמה כי הדוגמניות הלכו ודיגמנו, וטוויס פשוט היו תקועות באמצע הבמה תוך כדי שבנות אחרות ניסו ללכת וזה היה ממש מוזר
אבל גם לא הביאו את כולן וזה היה קצת מוזר, עצוב לי על הממבריות האחרות. וגם זה היה נראה מוזר על הבמה כי הדוגמניות הלכו ודיגמנו, וטוויס פשוט היו תקועות באמצע הבמה תוך כדי שבנות אחרות ניסו ללכת וזה היה ממש מוזר
הן חייבות מנוחה.
ואני מתכוונת לנוח באמת.
ואני מתכוונת לנוח באמת.
שואל השאלה:
מסתבר שגם טזויו וגם נאיון היו חולות
מסתבר שגם טזויו וגם נאיון היו חולות
אנונימית
טזויו ידעתי אבל נאיון לא
שואל השאלה:
היא כתבה היום אני אשלח לך
היא כתבה היום אני אשלח לך
אנונימית
באותו הנושא: