21 תשובות
כי הם חושבים שהם יודעים מה הכי טוב
אנונימית
כי הם נחושים לתקן את החיים של כולם ושהכל קשור אליהם
ממורמרים או חושבים שכולם צריכים לחיות בדרך שלהם, זה לא גישה ברורה כלכך אבל זה אנשים שפשוט לא מסוגלים לנוח אם הם רואים מישהו שפועל שונה מהמחשבה שלהם
אנונימי
גם הפרוגרסיביים, כי לאנשים יש את יצר החטטנות והנטייה להתערב בעניינים שלא קשורים אליהם.
שואל השאלה:
כן אבל השמרנים יותר כאילו,הם לא רוצים נישואים חד מיניים לא רוצים זכויות ללהטב מתערבים בהפלות של נשים שלא קשורות אליהם כאילו איך כל זה נוגע להם בחיים שהם ממש אובססיבים לזה,בנושא מהגרים זה הדבר היחידי שעולה לי שהוא באמת אקטיבי בחיים שלהם
כן אבל השמרנים יותר כאילו,הם לא רוצים נישואים חד מיניים לא רוצים זכויות ללהטב מתערבים בהפלות של נשים שלא קשורות אליהם כאילו איך כל זה נוגע להם בחיים שהם ממש אובססיבים לזה,בנושא מהגרים זה הדבר היחידי שעולה לי שהוא באמת אקטיבי בחיים שלהם
אנונימי
גם ליברלים
אז להומואים הם לא מתערבים בחיים אבל לשמרנים כן
הנקודה היא שכל מי שרוצה להשפיע על הסביבה שלו חייב להתערב ברמה מסוימת בחיים של אחרים
"מתערבים בהפלות שלא קשורות אליהם"
אז לשיטתך אם אני רואה שוד אלים אני צריך להתעלם ולהמשיך בחיי?
אז להומואים הם לא מתערבים בחיים אבל לשמרנים כן
הנקודה היא שכל מי שרוצה להשפיע על הסביבה שלו חייב להתערב ברמה מסוימת בחיים של אחרים
"מתערבים בהפלות שלא קשורות אליהם"
אז לשיטתך אם אני רואה שוד אלים אני צריך להתעלם ולהמשיך בחיי?
אנונימי
שואל השאלה:
איך הם מתערבים להם בחיים?
איך הם מתערבים להם בחיים?
אנונימי
כופים את הדעה שלהם על שמרנים
כן כשאתה בא להשפיע על אנשים לחשוב כמוך זה להתערב להם בחיים
כשאתה שואל מישהי למה היא מתלבשת כמו פרימיטיבית כי היא צנועה זה התערבות כמו שמעירים למישהי חשופה על הלבוש שלה.
וחוץ מזה לא ענית על השאלה
אם אני רואה שוד אני צריך להמשיך כאילו לא קרה כלום?
כן כשאתה בא להשפיע על אנשים לחשוב כמוך זה להתערב להם בחיים
כשאתה שואל מישהי למה היא מתלבשת כמו פרימיטיבית כי היא צנועה זה התערבות כמו שמעירים למישהי חשופה על הלבוש שלה.
וחוץ מזה לא ענית על השאלה
אם אני רואה שוד אני צריך להמשיך כאילו לא קרה כלום?
אנונימי
אגיב פה על כל דבר בנפרד.
הם טוענים שהפלות זה רצח ומכאן ברור שמקומם להתערב. את בוודאי לא תצדיקי התעלמות מרצח רק כי זה בין שני אנשים שלא קשורים אלייך.
סוגיית ההגירה קשורה לבעלות על המדינה. דמוקרטיה קובעת שהאזרחים הם הריבון על המדינה ולמעשה בעלי הבית והם יכולים להחליט את מי הם מכניסים ומי לא. מדינות וחברות בנויות על תרבויות ספציפיות ולרוב לא רוצים להביא אנשים מתרבות לא קשורה כדי לקלקל. הגירה גם יכולה להביא איתה עוני, פשע, סמים, טרור ועוד שלל דברים נפלאים. ואפילו בלי זה, הגירה פגועת בשכבות החלשות בחברה כי המהגרים לרוב תופסים את מקומות העבודה של אנשים עניים.
שמרנים לרוב לא יתערבו לזוג חד-מיני שמחליט לחיות בזוגיות ובשותפות רכוש. נישואין זה משהו נוסף. זה הכרה של המדינה בכך שהזוגיות הזאת היא משפחה. יש סיבות טובות להאמין שהתפוררות ערכי המשפחה תביא להתפוררות החברה ולכן מי שמאמין שזוגיות חד-מינית היא בעייתית מהבחינה הזאת לא ירצה שהמדינה שלו תכיר בזה. מה גם שלרוב זה בא ביחד עם הרצון לאמץ או לגדל בפונדקאות ושם בוודאי שאפשר להתערב כי תינוקות וילדים מעורבים.
הם טוענים שהפלות זה רצח ומכאן ברור שמקומם להתערב. את בוודאי לא תצדיקי התעלמות מרצח רק כי זה בין שני אנשים שלא קשורים אלייך.
סוגיית ההגירה קשורה לבעלות על המדינה. דמוקרטיה קובעת שהאזרחים הם הריבון על המדינה ולמעשה בעלי הבית והם יכולים להחליט את מי הם מכניסים ומי לא. מדינות וחברות בנויות על תרבויות ספציפיות ולרוב לא רוצים להביא אנשים מתרבות לא קשורה כדי לקלקל. הגירה גם יכולה להביא איתה עוני, פשע, סמים, טרור ועוד שלל דברים נפלאים. ואפילו בלי זה, הגירה פגועת בשכבות החלשות בחברה כי המהגרים לרוב תופסים את מקומות העבודה של אנשים עניים.
שמרנים לרוב לא יתערבו לזוג חד-מיני שמחליט לחיות בזוגיות ובשותפות רכוש. נישואין זה משהו נוסף. זה הכרה של המדינה בכך שהזוגיות הזאת היא משפחה. יש סיבות טובות להאמין שהתפוררות ערכי המשפחה תביא להתפוררות החברה ולכן מי שמאמין שזוגיות חד-מינית היא בעייתית מהבחינה הזאת לא ירצה שהמדינה שלו תכיר בזה. מה גם שלרוב זה בא ביחד עם הרצון לאמץ או לגדל בפונדקאות ושם בוודאי שאפשר להתערב כי תינוקות וילדים מעורבים.
שואל השאלה:
לא עניתי לשאלה כי ערכת את התשובה אחרי
אני לא שמעתי כמעט שנכנסים לבנות כאלה ללבוש,נהפוכו שוב בנות שמתלבשות חשוף אנשים מתערבים להם בחיים הרבה יותר,זורקים הערות מגעילות לפעמים מעלים טענות שזה מוצדק להטריד אותן או אפילו לאנוס אותן (הקיצוניים כבר)
ולגבי העניין עם השוד,למה צריך להתערב בחייה של אישה שלא קשורה אליך? שההיריון יכול בפוטנציאל להרוס לה או לילד את החיים? לגרום לילד לגדול במשפחה שלא יכולה לדאוג לו? או משפחה שאין לה אפילו את האמצעים הכלכליים לגדל אותו,אם כלכך אכפת להם מכל ילד וכל תינוק כל יום בעולם יש ילדים שחיים בעוני ובסבל,אף פעם לא שמעתי שהם רוצים לדאוג לאותם משפחות,אז רק שזה מגיע לדברים שבא להם לדחוף את האף זה בסדר?
לא עניתי לשאלה כי ערכת את התשובה אחרי
אני לא שמעתי כמעט שנכנסים לבנות כאלה ללבוש,נהפוכו שוב בנות שמתלבשות חשוף אנשים מתערבים להם בחיים הרבה יותר,זורקים הערות מגעילות לפעמים מעלים טענות שזה מוצדק להטריד אותן או אפילו לאנוס אותן (הקיצוניים כבר)
ולגבי העניין עם השוד,למה צריך להתערב בחייה של אישה שלא קשורה אליך? שההיריון יכול בפוטנציאל להרוס לה או לילד את החיים? לגרום לילד לגדול במשפחה שלא יכולה לדאוג לו? או משפחה שאין לה אפילו את האמצעים הכלכליים לגדל אותו,אם כלכך אכפת להם מכל ילד וכל תינוק כל יום בעולם יש ילדים שחיים בעוני ובסבל,אף פעם לא שמעתי שהם רוצים לדאוג לאותם משפחות,אז רק שזה מגיע לדברים שבא להם לדחוף את האף זה בסדר?
אנונימי
הפוך, השמרן בעד שוק חופשי בעוד שהליברל בדרך כלל יהיה בעד סוציאליזם או קומוניזם וזה ממש להתערב בצלחת של האחר.
ברוב העולם זה השמאל והליברליזם שהתערב בקשר למלחמה של ישראל עם חמאס
בגדול בפוליטיקה כל אחד מנסה להשתלט על החיים של השני
ברוב העולם זה השמאל והליברליזם שהתערב בקשר למלחמה של ישראל עם חמאס
בגדול בפוליטיקה כל אחד מנסה להשתלט על החיים של השני
תשמע, אנשים שילכו ברחוב ויעירו למישהי על המכנסיים הקצרים שלה הם לא בסדר
במיוחד כי יש מיליארד בנות עם מכנסיים.
אבל רובנו לא כאלה
אם רובנו היו כאלה היית שומע 1000 סיפורים כאלה כל יום ונתקל בהם
אנחנו מתערבים כשזה קשור אלינו
במיוחד כי יש מיליארד בנות עם מכנסיים.
אבל רובנו לא כאלה
אם רובנו היו כאלה היית שומע 1000 סיפורים כאלה כל יום ונתקל בהם
אנחנו מתערבים כשזה קשור אלינו
כי הם שמרנים
אבל לא כולם ככה
אבל לא כולם ככה
קודם כל אל תכליל, פעם ראשונה שאני שומע על זה, או שאתה מנסה להוציא אותם רע בכוונה או שלא חשבת על ספאם יותר טוב
ותלוי על אילו סוגי שמרנים אנחנו מדברים, כי יש להטבים שמרניים פמיניסטיות שמרניות וכדומה,
כי שמרנות ושמרנים זאת מילה כללית מדיי וזה תלוי באילו אידיאולוגיות הם מאמינים, גם תלוי מה הם אומרים לך ואיך, רוב האוכלוסייה רואה את מה שאתה אמרת כאן קורה מהצד השני בכלל, ואם יש אנשים שלא רוצים או מעוניינים במשהו נטו בגלל אורך החיים שלהם, זה שלהם ואתה יכול לעשות מה שטוב לך
ותלוי על אילו סוגי שמרנים אנחנו מדברים, כי יש להטבים שמרניים פמיניסטיות שמרניות וכדומה,
כי שמרנות ושמרנים זאת מילה כללית מדיי וזה תלוי באילו אידיאולוגיות הם מאמינים, גם תלוי מה הם אומרים לך ואיך, רוב האוכלוסייה רואה את מה שאתה אמרת כאן קורה מהצד השני בכלל, ואם יש אנשים שלא רוצים או מעוניינים במשהו נטו בגלל אורך החיים שלהם, זה שלהם ואתה יכול לעשות מה שטוב לך
חושבת שזה כי רע להם בחיים ומשעמם להם כנראה,נכנסים לאחרים
תמיד שנאתי שמרנים בגלל זה
תמיד שנאתי שמרנים בגלל זה
אנונימית
שואל השאלה:
לא כל דבר שלא בדעה שלך זה ספאם אתה יודע,כל מה שכתבתי זה דברי אמת,והאמונות שציינת זה ההפך משמרנות,זה פשוט אומר שהם מחזיקים אמונות משני הצדדים,ולא יודע מאיפה המצאת את הרוב האוכלוסייה כי זה מתאים לדעות שלך אבל סבבה
לא כל דבר שלא בדעה שלך זה ספאם אתה יודע,כל מה שכתבתי זה דברי אמת,והאמונות שציינת זה ההפך משמרנות,זה פשוט אומר שהם מחזיקים אמונות משני הצדדים,ולא יודע מאיפה המצאת את הרוב האוכלוסייה כי זה מתאים לדעות שלך אבל סבבה
אנונימי
אני גם אף פעם לא הבנתי אתזה,חיה ותן לחיות
^^
אני מבינה למה אתה עצבני
אבל אמרת שכל מה שכתבת הם דברי אמת
וכתבת בשאלה "שמרנים כל הזמן מתערבים לאחרים בחיים"
וזה
א. לא נכון. זה לא כל הזמן ולא כל השמרנים כאלה
ב. מוציא את כולם רע, בהכללה
אני מבינה למה אתה עצבני
אבל אמרת שכל מה שכתבת הם דברי אמת
וכתבת בשאלה "שמרנים כל הזמן מתערבים לאחרים בחיים"
וזה
א. לא נכון. זה לא כל הזמן ולא כל השמרנים כאלה
ב. מוציא את כולם רע, בהכללה
שואל השאלה:
אז אני אתקן,לא התכוונתי שזה כולם אבל באידאולגיה עצמה בבסיס שלה,זה הפירוש להמון מהדברים האלה,יש פשוט הרבה אנשים שמשלבים דעות ליברליות גם
אז אני אתקן,לא התכוונתי שזה כולם אבל באידאולגיה עצמה בבסיס שלה,זה הפירוש להמון מהדברים האלה,יש פשוט הרבה אנשים שמשלבים דעות ליברליות גם
אנונימי
חשבתי שליברלים הם בעד מעורבות חברתית
כנראה שטעיתי
כנראה שטעיתי
^^
למה אתה חושב שיש הרבה כאלה?
למה אתה חושב שיש הרבה כאלה?
באותו הנושא: