6 תשובות
בטח הגיוני, תדברי איתה על זה תשאלי מה הסיבה.
ברור שזה יפריע לך. תדבר איתה על זה
שואל השאלה:
^^^ליטרלי ככה זה מרגיש
היא גם אומרת שמפריע לה שאנחנו גרות רחוק (בערך שעה נסיעה ותמיד אני נוסעת אליה בכל אופן) אבל יש לה חבר שגר כמה דקות ממני והם נפגשים כל הזמן
אנונימית
דברי איתה על זה ותנסי להסביר לה איך זה גורם לך להרגיש. אם היא תבין היא חברה אמיתית, אם לא אז היא לא שווה את זה. דעה קשה אבל זה מה שאני חשובת