7 תשובות
עם את מרגישה סבבה ואת לא חולה תצאי לעבוד
נחשב עדיין חיובי
לדעתי תשאלי את הבוס שלך
לדעתי תשאלי את הבוס שלך
זה עדיין חיובי אל תחזרי לעבודה את יכולה להדביק
אנונימית
הרמה של הקו לא אומר בכלל על החוזק מחלה
אנונימית
שואל השאלה:
^ אבל הקו מאוד חלש
^ אבל הקו מאוד חלש
אנונימית
זה לא רלוונטי בכלל זה מקרי
אנונימית
שואל השאלה:
^אז מה זה אומר שאני אמורה לצאת שלילית ?
^אז מה זה אומר שאני אמורה לצאת שלילית ?
אנונימית
באותו הנושא: