12 תשובות
לא מומלץ עדיף פינצטה או חוט
לא מומלץ יגדל לך לא כזה טוב
עדיף שעווה
עדיף פינצטה או שעווה אם יש לך.
אל אחי.
תקנה רצועות שעווה של ויטה/כל חברה אחרת, ותנקה בסוף עם פינצטה.
גילוח לא מוציא את השיערה מהשורש
תקנה רצועות שעווה של ויטה/כל חברה אחרת, ותנקה בסוף עם פינצטה.
גילוח לא מוציא את השיערה מהשורש
אנונימי
ממש לא
לא לא
עדיף פינצטה או חוט או שעווה
עדיף פינצטה או חוט או שעווה
אני משתמש בסכין גילוח אבל כל יומיים אז אם אתה רוצה לעשות את זה כל פעם בהרבה זמן זאת לא הדרך
אנונימי
פינצטה
לא, עושיפ עם פינצטה
אנונימי
לא!, יגדל לך יער
באותו הנושא: