50 תשובות
אין לי מה לומר. את צודקת. זה הוכח אתמול בערב בנאום של השליח האמריקני
עריכה: לאותם אלה שעושים לי מינוסים, מוזמנים לכתוב טיעון ענייני
עריכה: לאותם אלה שעושים לי מינוסים, מוזמנים לכתוב טיעון ענייני
למה את כזה salty תשבי רגע תשתי משהו לא צריך לכעוס על הפגנות
את נשמעת קצת ממורמרת
גאנג יש כל כך הרבה על מה להפגין
ההפגנות כותבות את עצמן, לא צריך לחפש בכוח אפילו
ההפגנות כותבות את עצמן, לא צריך לחפש בכוח אפילו
בלי להעליב את נשמעת הרבה יותר גרוע לפי הדברים שאת כותבת,ואיזה התנהגות דוחה לכתוב דבר כזה ביום כזה,תמיד לפלג אה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני תמיד מפלגת או שההורים שלכם שיוצאים להפגין וצועקים בנאום של השליח האמריקני בוז לביבי?
אם זה לא פילוג אז מה זה פילוג אהובת ליבי?
לכי לכי תחנכי את ההורים שלך קצת במקום ללמוד מהם.
אם זו אהבת החינם שלימדו אתכם אז אתם בכלל לא יודעים מה זה לאהוב
אני תמיד מפלגת או שההורים שלכם שיוצאים להפגין וצועקים בנאום של השליח האמריקני בוז לביבי?
אם זה לא פילוג אז מה זה פילוג אהובת ליבי?
לכי לכי תחנכי את ההורים שלך קצת במקום ללמוד מהם.
אם זו אהבת החינם שלימדו אתכם אז אתם בכלל לא יודעים מה זה לאהוב
אנונימית
הם עדיין יחסמו כבישים
שואל השאלה:
כמובן שכל השמאלנים יקומו פה בתגובות..ערב חג שמחת תורה - הרי מה זה בשבילם? עוד יום רגיל..
כי מה הקשר שלהם ליהדות, נכון?
כמובן שכל השמאלנים יקומו פה בתגובות..ערב חג שמחת תורה - הרי מה זה בשבילם? עוד יום רגיל..
כי מה הקשר שלהם ליהדות, נכון?
אנונימית
תשתי מים הכל בסדר
דאמ אחי כמה מרמור זה בטח כואב לסחוב אתזה כל בתוכך,כולה שמים לך מראה מול הפנים ואת נדלקת עוד יותר
^[מוטב לקרוא לשאול]
- העברת חוק השתמטות לבחורי ישיבה
- חזרת הרפורמה המשפטית
- ראש ממשלה ונבחרי ציבור מואשמים בפלילים
- עידית סילמן טסה על חשבון משלם המיסים לכנס בשביל לא להשתתף בו
- שרת "אין תקלה ברכבת ישראל" התחבורה
- מניעת ועדת חקירה ממלכתית
- העברת חוק השתמטות לבחורי ישיבה
- חזרת הרפורמה המשפטית
- ראש ממשלה ונבחרי ציבור מואשמים בפלילים
- עידית סילמן טסה על חשבון משלם המיסים לכנס בשביל לא להשתתף בו
- שרת "אין תקלה ברכבת ישראל" התחבורה
- מניעת ועדת חקירה ממלכתית
^^^^^^אלו הפנים של השמאל. מפגינים על כל דבר, וכשאנחנו מנסים להעלות לסדר היום את הנושאים שמדאיגים אותנו, מגחיכים אותנו. מבטלים אותנו.
לפחות יש כאן עוד שונאי שמאל
שואל השאלה:
^^^^^שתיתי כבר קולה לא צריכה את ההמלצות שלך ..
אתה נראה לי קצת מיובש .. בטח מכל בזבוז האנרגיה שלך עם ההורים בהפגנות נגד המדינה..
יש לך הרבה מים לשתות עכשיו. במיוחד שכל החטןפים חזרו..הרבה צימאון לא יהיה לך יותר.
אה רגע..כמובן עד הפעם הבאה שתמצא על מה להפגין. אני בטוחה שתצליח למצוא כבר שטות להפגין עליה.
רגע בעצם, שמעתי שלפניי יומיים ביבי אכל פלאפל באיזה פינה בזיכרון יעקב ולא שילם. אולי תפגין על זה גם? שלא תגיד שאני לא מביאה לך רעיונות
^^^^^שתיתי כבר קולה לא צריכה את ההמלצות שלך ..
אתה נראה לי קצת מיובש .. בטח מכל בזבוז האנרגיה שלך עם ההורים בהפגנות נגד המדינה..
יש לך הרבה מים לשתות עכשיו. במיוחד שכל החטןפים חזרו..הרבה צימאון לא יהיה לך יותר.
אה רגע..כמובן עד הפעם הבאה שתמצא על מה להפגין. אני בטוחה שתצליח למצוא כבר שטות להפגין עליה.
רגע בעצם, שמעתי שלפניי יומיים ביבי אכל פלאפל באיזה פינה בזיכרון יעקב ולא שילם. אולי תפגין על זה גם? שלא תגיד שאני לא מביאה לך רעיונות
אנונימית
אפשר שלוק?
אני חושב שאת צריכה ללכת לפסיכולוג או משהו זה לא יעזור לך ככה
^^^אנונימית, זה לא מגניב לטמון את הראש בחול, לעצום עיניים, ולשיר "תמיד אוהב אותי" של ששון
שואל השאלה:
^^ברוך השם יש לי חיים יש לי תעיסוקים משלי , תודה על ההמלצה החמה,
בעיניי מי שהבילוי שלו זה הפגנות בקפלן וזה מה שהוא מחשיב "לעשות חיים"
צריך לראות פסיכותרפיסט לא פסיכולוג
^^ברוך השם יש לי חיים יש לי תעיסוקים משלי , תודה על ההמלצה החמה,
בעיניי מי שהבילוי שלו זה הפגנות בקפלן וזה מה שהוא מחשיב "לעשות חיים"
צריך לראות פסיכותרפיסט לא פסיכולוג
אנונימית
^^^^^^^^אני רואה פה רצף עובדות. תסביר לי מה הקשר בין העובדות האלו לטיעון שלי, שהשמאל מפגין כבר שנים, כל פעם מסיבה אחרת, עד פיתוח שנאה אישית ולא עניינית לראש הממשלה, עד כדי לצעוק בוז במעמד כלכך משמעותי ומרגש בכיכר החטופים. זאת ראייה שההפגנות למען החטופים באמת מגיעות מצד אחד של המפה הפוליטית, מה שמעלה שאלה. רק לשמאל אכפת מהחטופים? אולי נעשה פה ניצול ציני בנושא כלכך כואב לעם ישראל לצורך מטרה פוליטית?
שואל השאלה:
אה רגע..בעצם אתם שכחתם? מה עם הרפורמה המשפטית?
עכשיו כהמלחמה הסתיימה אתם יכולים לחזור להפגין על זה..
שלא תגידו שאני לא מזכירה לכם.
בבקשה, על לא דבר
אה רגע..בעצם אתם שכחתם? מה עם הרפורמה המשפטית?
עכשיו כהמלחמה הסתיימה אתם יכולים לחזור להפגין על זה..
שלא תגידו שאני לא מזכירה לכם.
בבקשה, על לא דבר
אנונימית
שואל השאלה:
זהו חברה, בינתיים אין לי עוד רעיונות לתת לכם.
כשיהיה לי אני אגיד, כמובן..
ואל תשכחו - רק אהבת חינם חברים. רק אהבת חינם.
חוץ מהדתיים וכל מי שמאמין בדת הכי יפה בעולם שנקראת יהדות - כי הוא לא מגיע לו אהבת חינם כי ככה פשוט לא מגיע, נכון?
אבל רק אהבת חינם.
זהו חברה, בינתיים אין לי עוד רעיונות לתת לכם.
כשיהיה לי אני אגיד, כמובן..
ואל תשכחו - רק אהבת חינם חברים. רק אהבת חינם.
חוץ מהדתיים וכל מי שמאמין בדת הכי יפה בעולם שנקראת יהדות - כי הוא לא מגיע לו אהבת חינם כי ככה פשוט לא מגיע, נכון?
אבל רק אהבת חינם.
אנונימית
^^^חחחחחחחח אז אתה מכיר בעובדות האלה שכתבתי? ואתה חושב שזה תקין שדברים כאלה קרו?
בחיים לא קראתי שאלה ששואל השאלה משפיל את עצמו ככה,מסכנה אני מרחמת עליה באמת
אנונימית
מה את רוצה ? אני לא מבינה .תשתי מים..תירגעי
^^^מכיר, ולא חושב שזה תקין. תתפלא, לא כל ימני הוא ביביסט. אבל אין קשר בין הדעות הפוליטיות שלי לביזיון שקרה אתמול. יצא המרצע מן השק, והשמאל התגלה במלוא כיעורו. (כמובן אני לא שונא שמאלנים וגם לא את דעותיהם, ואני מתנצל מראש על ההכללה. אני מתכוון לכת ה"רק לא ביבי". וכן, זה שונה מלהתנגד לביבי, כי אנשי הכת הזאת מזמן לא ענייניים)
הם יפגינו על זה שביבי ראש ממשלה
כמה מרמור בשאלה . אלוהים .
ככה זה כל הימנים/ביביסטים? שואל באמת בשביל לדעת
כי יש בך באמת הרבה שנאה
כי יש בך באמת הרבה שנאה
אנונימי
^^^^הבן אדם משתין עלינו בקשת כבר שנים, הוא החרים את כיכר החטופים ואף פעם לא בא לדבר שם, למה שמי שבכיכר יפגין כלפיו כבוד כלשהו?
שואל השאלה:
^^^את מבינה את העצבות ?
המרמור שלי - שהוא בעצם מה הוא? מה?
אני אוהבת את המדינה שלי, אני תורמת בשביל. ואני נהנית לתרום לה, אני אוהבת את היהדות ואני גאה בזה שאני יהודייה. אני בעד מדינה ששייכת רק לבני עמי ולאנשים שאוהבים את בני עמי.
והמרמור שלי - זה השמחה שלך.
כמה השלמה..
^^^את מבינה את העצבות ?
המרמור שלי - שהוא בעצם מה הוא? מה?
אני אוהבת את המדינה שלי, אני תורמת בשביל. ואני נהנית לתרום לה, אני אוהבת את היהדות ואני גאה בזה שאני יהודייה. אני בעד מדינה ששייכת רק לבני עמי ולאנשים שאוהבים את בני עמי.
והמרמור שלי - זה השמחה שלך.
כמה השלמה..
אנונימית
^^אתה יכול לחשוב על סיבה שהוא לא ירצה לבוא? אולי השלטים שמניפים שם של "מחריב ישראל" יעזרו לך להבין
בחיים שלי לא הפגנתי
אם לא טוב לך בחיים לט צריך להוציא את זה על זרים בסטיפס
תנסי לשנות מה שמפריע לך
כמה נשימות עמוקות, להתנתק קצת מהאינטרנט והחדשות
ומבטיח לך שיהיה בסדר
אם לא טוב לך בחיים לט צריך להוציא את זה על זרים בסטיפס
תנסי לשנות מה שמפריע לך
כמה נשימות עמוקות, להתנתק קצת מהאינטרנט והחדשות
ומבטיח לך שיהיה בסדר
^^כן ברור שאני מבין למה מר להתחמק מאחריות ירצה להתחמק מאחריות ולא להתמודד עם הביקורת מולו.
שואל השאלה:
^^^^^^ובך? מה יש בך? אהה נזכרתי. בך יש רק אהבת חינם. רק נאורות.
אבל שוב - איך אפשר לשכוח? כמובן אהבת חינם אתה נותן לכל אדם באשר הוא מלבד הדתיים וכל אדם שמאמין באלוקים ואוהב את התורה שלו ..לו לא מגיע אהבת חינם כי פשוט ככה. כי הוא טיפש, הוא בור הוא הכל מה שאתה לא. אתה הנאור עם אהבת החינם הכי גדולה.
אם זאת האהבה שלך..תמשיך להפיץ אותה כמו שהיא ועם כל היהודים היו אוהבים ככה כמוך, אני באמת מסוקרנת לדעת איך ישראל הייתה נראית.
סתם שטח לא מוגדר .. בלי דת, בלי חגים, בלי אלוקים, בלי תורה.
סתם אנשים מפונפנים שאוהבים אומנות ומדברים על הייטק כל היום .. כמה עומק, כמה מדיני זה הא?
אז אל תקרא לה ישראל מה היא צריכה "אל" בשם? קרא לה ישרמדע , משתרוצה
^^^^^^ובך? מה יש בך? אהה נזכרתי. בך יש רק אהבת חינם. רק נאורות.
אבל שוב - איך אפשר לשכוח? כמובן אהבת חינם אתה נותן לכל אדם באשר הוא מלבד הדתיים וכל אדם שמאמין באלוקים ואוהב את התורה שלו ..לו לא מגיע אהבת חינם כי פשוט ככה. כי הוא טיפש, הוא בור הוא הכל מה שאתה לא. אתה הנאור עם אהבת החינם הכי גדולה.
אם זאת האהבה שלך..תמשיך להפיץ אותה כמו שהיא ועם כל היהודים היו אוהבים ככה כמוך, אני באמת מסוקרנת לדעת איך ישראל הייתה נראית.
סתם שטח לא מוגדר .. בלי דת, בלי חגים, בלי אלוקים, בלי תורה.
סתם אנשים מפונפנים שאוהבים אומנות ומדברים על הייטק כל היום .. כמה עומק, כמה מדיני זה הא?
אז אל תקרא לה ישראל מה היא צריכה "אל" בשם? קרא לה ישרמדע , משתרוצה
אנונימית
איפה פה מישהו דיבר על אהבת חינם?
או דתיים?
את מתווכחת עם עצמך ומעצבנת את עצמך
או דתיים?
את מתווכחת עם עצמך ומעצבנת את עצמך
שואל השאלה:
^וזה שאתם יוצאים נגד האמירות האלו פה בתגובות לפי מה שאתם כותבים..רק מחזק לי כמה שאתם כן חושבים ככה או לא נגד זה - כי אחרת הייתם מגיבים אחרת
כי עובדה שה"ימנים" פה או לא בהכרח ימנים אנשים שהם לא שמאל קיצוני ומפגין - מגיבים בהצטדקות כלפיי בניגוד אליכם - "ממורמרת" הא? אימא שלכם ממורמרת..
אז אני לא מעצבנת את עצמי
^וזה שאתם יוצאים נגד האמירות האלו פה בתגובות לפי מה שאתם כותבים..רק מחזק לי כמה שאתם כן חושבים ככה או לא נגד זה - כי אחרת הייתם מגיבים אחרת
כי עובדה שה"ימנים" פה או לא בהכרח ימנים אנשים שהם לא שמאל קיצוני ומפגין - מגיבים בהצטדקות כלפיי בניגוד אליכם - "ממורמרת" הא? אימא שלכם ממורמרת..
אז אני לא מעצבנת את עצמי
אנונימית
^^^^אין לי בעיה עם הביקורת. אבל זה לא קצת מוזר שכל מי שבכיכר החטופים חולקים דעה משותפת? הרי חטופים זה לא עניין של שמאל או ימין! למה אתה חושב שכל השמאל נמצא שם? כי רק להם אכפת? בוודאי שלא! אלא שיש כאן אינטרס. אם הייתי צריך לנסות לחשוב מהו האינטרס הזה, הייתי חושב לעצמי- מה משותף להפגנות השמאל בשנים האחרונות? שמטרתן להפיל את ביבי (וזה לגיטימי וזה דמוקרטי וזה מבורך) ועכשיו אותם אנשים מפגינים. לדעתי, סתם השערה פרועה, גם הפעם מטרת ההפגנות היא אותה מטרה, וזה כבר לא לגיטימי.
אני מנסה להבין איפה יצאתי נגד משהו
אמרתי לך להירגע
ואני אגיד את זה שוב
תירגעי
הכל בסדר
אמרתי לך להירגע
ואני אגיד את זה שוב
תירגעי
הכל בסדר
^^לא קצת מוזר שכל מי שהיה בהפגנות נגד ההתנתקות היה ימני למרות שכולם אמורים לרצות שיהודי לא יפנה יהודי? ברור שלא, למה שזה יהיה מוזר. זה נורמלי שהפגנות מזוהות עם צד פוליטי.
חתימה על עסקה, סיום המלחמה והחזרת החטופים זה פיתרון שמאלני כי הוא נגד מלחמה ובעד הסכם שלום. חדש לך?
חתימה על עסקה, סיום המלחמה והחזרת החטופים זה פיתרון שמאלני כי הוא נגד מלחמה ובעד הסכם שלום. חדש לך?
שואל השאלה:
יאללה יאללה - סה טו חבר'ה. יש לי ערב חג לעשות..
ואתם..יש עכשיו אחלה בריזה בשרונה לכו שבו קצת בספסל,
זה חג אני עוזרת לכם למצוא תעסוקה.
להת'
יאללה יאללה - סה טו חבר'ה. יש לי ערב חג לעשות..
ואתם..יש עכשיו אחלה בריזה בשרונה לכו שבו קצת בספסל,
זה חג אני עוזרת לכם למצוא תעסוקה.
להת'
אנונימית
את ליטרלי בטלפון בחג, במה את טובה יותר מאיתנו?
רק בריאות נשמה
בורות מה היא
בורות מה היא
שואל השאלה:
^^מסורתית אני חיים.
לא דתייה
אין לי כוח לתת הסברים לאתאיסטים הם לא מבינים בדברים האלה ובשוני הזה..
כל טוב.
^^מסורתית אני חיים.
לא דתייה
אין לי כוח לתת הסברים לאתאיסטים הם לא מבינים בדברים האלה ובשוני הזה..
כל טוב.
אנונימית
טפי כופרת
מה שווה להיות דתי או מסורתי כשאין לך דרך ארץ
אין מהות לשאלה
^^^^^^^^ואם החזרת החטופים מסכנת אותנו ביטחונית? ואם סיום המלחמה מסכן אותנו ביטחונית? זאת לא שאלה של דעה, זאת שאלה של סטטיסטיקה והיסטוריה. הסטטיסטיקה וההיסטוריה מראים לנו שיש סיכון גדול בהחזרת חטופים. קח דוגמה כזאת: נגיד שהיו לנו 2 אופציות, החזרת חטוף אחד תמורת 2000 מחבלים, או המשכת המלחמה. גם הפציפיסט הגדול ביותר היה ממשיך את המלחמה! כי ההיסטוריה והסטטיסטיקה מלמדת אותנו שמחבלים שמשוחררים בעסקאות הם בסיכון גבוה לחזרה לטרור. זאת לא דעה, זאת עובדה. פציפיזם זה לא בורוּת. לכן השאלה של האם לחתום עסקה או לא היא אינה שאלה פוליטית, אלא שאלה של חישוב סיכונים. ולא סביר שכל השמאל מסכימים, לאחר חישוב הסיכונים, שעדיף לעשות עסקה, בעוד בימין נשמעות טענות לכאן ולכאן ומתנהל דיון ענייני. (בחלקו)
שואל השאלה:
^^^אני אמיתית. לא ממציאה דברים ואומרת מה שבא לי. יש לי עיניים ואני מציגה את מה שאני רואה והרבה אנשים כמוני בטוחה שאני לא היחידה שחושבת ככה.
אולי לכם צריך ללמד מה זה לאהוב ומה זה דרך ארץ אמיתית . לקבל את כולם בפה אחד. ולקבל מה שראוי ומה שמגיע. ולא לקבל כדי לעשות מניפולציות ולהשיג מטרה. לקבל כי ככה הלב מרגיש. לא לקבל כדי לצאת נגד משהו אחר בשביל לשנות את המשהו האחר
^^^אני אמיתית. לא ממציאה דברים ואומרת מה שבא לי. יש לי עיניים ואני מציגה את מה שאני רואה והרבה אנשים כמוני בטוחה שאני לא היחידה שחושבת ככה.
אולי לכם צריך ללמד מה זה לאהוב ומה זה דרך ארץ אמיתית . לקבל את כולם בפה אחד. ולקבל מה שראוי ומה שמגיע. ולא לקבל כדי לעשות מניפולציות ולהשיג מטרה. לקבל כי ככה הלב מרגיש. לא לקבל כדי לצאת נגד משהו אחר בשביל לשנות את המשהו האחר
אנונימית
כרגע את היחידה שצריכה ללמוד מה זה דרך ארץ
את היחידה פה שיוצאת מול קהל של אנשין
את מכלילה
לא חסר:)
את היחידה פה שיוצאת מול קהל של אנשין
את מכלילה
לא חסר:)
וואי דיי
הפגנות זה דבר מאוד חשוב לפני הכל, ורוצים שביבי יעוף.
ואוליי דיי עם לומר ששמאלנים מתנשאים בזמן שאתה יוצא הכי מתנשא בעולם?
דיי עם החרא הזה.
הפגנות זה דבר מאוד חשוב לפני הכל, ורוצים שביבי יעוף.
ואוליי דיי עם לומר ששמאלנים מתנשאים בזמן שאתה יוצא הכי מתנשא בעולם?
דיי עם החרא הזה.
באותו הנושא: