3 תשובות
אם את רוצה לקבל אז למה את לא שמה יותר פשוט
ולהפך
אנונימי
ייתכן, אך לא בהכרח.
כלום לא בהכרח, מתחשבים בך כמה שאפשר, אבל לרוב יעדיפו לשים אותך איפה שיותר נוח לצבא ולא איפה שיותר נוח לך.
שואל השאלה:
^^כי לא כזה בא לי קרבי
יש בעקרון תפקיד אחד בקרבי שאני ממש רוצה וזהו
אנונימית