7 תשובות
איזה משחק דרך אגב
שואל השאלה:
שיעבוד פשוט ^^
סימס 4 עם כל ההרחבות ^
אנונימית
אה תהני
מה הכוונה לרוץ על windows בmacos?
כן
התשובה היא כן, אבל חשוב להפריד בין שני דברים:
7-zip הוא רק כלי לחילוץ. תפקידו הוא לפתוח את הקובץ הדחוס של המשחק. הוא מסיים את העבודה שלו ברגע שהקבצים משוחררים.
היכולת להריץ את המשחק תלויה אך ורק בעובדה שהמחשב מריץ מערכת הפעלה windows. כל עוד ה-mac סודר מראש כדי להפעיל windows (בכל דרך שהיא), המשחק ירוץ עליו ללא בעיה.
לסיכום, המשחק יפעל לאחר החילוץ, מכיוון שזו שאלה של סביבת הפעלה (windows), ולא של תוכנת חילוץ (7-zip). תהני מהמשחק :)