7 תשובות
לא
שואל השאלה:
אז סתם ההורים משגעים אותי על זה ורבים איתי?
אז סתם ההורים משגעים אותי על זה ורבים איתי?
אנונימית
לא, בסוף התקופת מלווה (חצי שנה) מצהירים סיום מלוה.
למה שתחתום כל פעם שאתה נוסע? רק כשנגמרת תקופת המלווה צריך להצהיר באינטרנט שעשית את כל השעות.
שואל השאלה:
כמה שעות צריך? באמת בודקים את זה?
כמה שעות צריך? באמת בודקים את זה?
אנונימית
וואי לא זוכרת, לא חושבת שעשיתי בכנות.
ולא נראלי בודקים, אני עם רישיון בלי מלווה כבר חצי שנה בכל מקרה ולא עשו לי כלום.
ולא נראלי בודקים, אני עם רישיון בלי מלווה כבר חצי שנה בכל מקרה ולא עשו לי כלום.
לא בודקים את זה, אתה והנהג המלווה שלך(אחד ההורים) צריכים להצהיר שסיימת וזהו.
באותו הנושא: