4 תשובות
אינטרקטיב ישראל אני משקיע ובלינק הייתי משקיע אבל השער דולר שקל שם בעייתי אז הייתי הולך עם אינטרקטיב
trading view ואז משם אתה יכול לבחור באינטרקטיב ישראח כי זה הכי נוח לכולם
interactive brokers. trading view זה לא פלטפורמה, אבל זה גם חשוב❤ יוצא פה מוזר. הכי נוח אינטראקטיב בקיצור.
איטראקטיב הכי טוב מבחינת עמלות במידה ואתה רוצה לסחור בדולרים בבורסה האמריקאית
קח בחשבון שאתה חשוף למס ירושה במידה ואתה רוצה להשקיע לטווח רחוק ומתכנן להשאיר ליורשים חלק מכובד מההשקעות בעתיד. (אפשר להימנע מזה ולקנות דרך בורסות אחרות מחקי מדד, לדוגמה דרך בורסת תל אביב, שם אין ממש הבדל רציני בעמלות בין הבתי מסחר בארץ)
קח בחשבון שאתה חשוף למס ירושה במידה ואתה רוצה להשקיע לטווח רחוק ומתכנן להשאיר ליורשים חלק מכובד מההשקעות בעתיד. (אפשר להימנע מזה ולקנות דרך בורסות אחרות מחקי מדד, לדוגמה דרך בורסת תל אביב, שם אין ממש הבדל רציני בעמלות בין הבתי מסחר בארץ)
באותו הנושא: