6 תשובות
שואל השאלה:
סליחה על השעה
סליחה על השעה
תגידי שזה משהו שאת רוצה מלא זמן וכטלפון שלך כבר לא טוב
נשמע שזה ממש בסדר
תבקשי זה אחלה
ואת לא צריכה לבקש סליחה על השעה יש פה שאלות גם ב3 לפנות בוקר
ואת לא צריכה לבקש סליחה על השעה יש פה שאלות גם ב3 לפנות בוקר
שואל השאלה:
באמת אני בדרך כלל נשארת ערה על שעות יותר מאוחרות אבל לשאול שאלה לא יודעת ...
באמת אני בדרך כלל נשארת ערה על שעות יותר מאוחרות אבל לשאול שאלה לא יודעת ...
שואל השאלה:
יש לי galaxy note 20 ultra והמצלמה כבר לא טובה ואח שלי הקטן לקח לי אותו ושבר את המאחורה
יש לי galaxy note 20 ultra והמצלמה כבר לא טובה ואח שלי הקטן לקח לי אותו ושבר את המאחורה
באותו הנושא: