21 תשובות
תפרסמי באיזור/פייסבוק/לאדעת מה
שואל השאלה:
בטיקטוק ניסיתי לפרסם ב3 עמודים ואני מקבלת 0 צפיות
בטיקטוק ניסיתי לפרסם ב3 עמודים ואני מקבלת 0 צפיות
אנונימית
פייסבוק/אינסטגרם
תכתבי את טווח הגילאים הרלוונטי
לגבי פייסבוק יש קבוצות ספציפיות לזה אז יהיה לך יותר קל
תכתבי את טווח הגילאים הרלוונטי
לגבי פייסבוק יש קבוצות ספציפיות לזה אז יהיה לך יותר קל
שואל השאלה:
יש נערים בני 13-15?
יש נערים בני 13-15?
אנונימית
בטוחה שכן! אחד החברים שלי (שכיום בן 18/19)
חיפש בגיל 15-16
חיפש בגיל 15-16
שואל השאלה:
אבל אני 13 וחצי בטוח שאני אמצא? כי חיפשתי פעם וראיתי רק 20+
אבל אני 13 וחצי בטוח שאני אמצא? כי חיפשתי פעם וראיתי רק 20+
אנונימית
תנסי תכלס מה את מפספסת
שואל השאלה:
לא מצאתי... את אולי מכירה קבוצות כאלה? בכל מקרה העלתי באינסטגרם אבל אני לא יודעת אם זה יקבל פרסום
לא מצאתי... את אולי מכירה קבוצות כאלה? בכל מקרה העלתי באינסטגרם אבל אני לא יודעת אם זה יקבל פרסום
אנונימית
תחפשי בינתיים עם חברים שלך? תתחילי, תוודאי שאתם עובדים טוב יחד, אין באמת סיבה לחכות לאחרים שיחפשו בסיסטים
שואל השאלה:
בעקרון נותר לי למצוא רק זמר שהוא גיטריסט וזהו אבל איך מוצאיםם
בעקרון נותר לי למצוא רק זמר שהוא גיטריסט וזהו אבל איך מוצאיםם
אנונימית
האמת שאני מחפש בסיסטית לצמד / להקה באזור המרכז אשמח שתשאירי פרטים :)
אני גיטריסט שנתיים וחצי מאזור רמת גן בן 15
שואל השאלה:
יואו איזה באסהה כי מה שנותר לי בדיוק זה גיטריסט סולן...
יואו איזה באסהה כי מה שנותר לי בדיוק זה גיטריסט סולן...
אנונימית
שואל השאלה:
^^
אה רגע סליחה לא ראיתי שכתבת שאתה מחפש בסיסטית ללהקה, אולי אתה רוצה להצטרף אלינו? אנחנו בינתיים 3 חברה ורק חסר לנו סולן גיטריסט
^^
אה רגע סליחה לא ראיתי שכתבת שאתה מחפש בסיסטית ללהקה, אולי אתה רוצה להצטרף אלינו? אנחנו בינתיים 3 חברה ורק חסר לנו סולן גיטריסט
אנונימית
כן
אני אשמח
תקשיבי יש לי רק פרח אחד ואני צריך 5 פרחים בשביל להתכתב אז אין לי מושג מה לעשות ואני ממש צריך לכתוב לך
שואל השאלה:
אהה כי כתבתי לך אני מבינה
אהה כי כתבתי לך אני מבינה
אנונימית
שואל השאלה:
תכתוב לי עכשיו
תכתוב לי עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
אתה שם?
אתה שם?
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיב תכתוב לי את האינסטגרם שלך אני אכתוב לך שם זה כבר כמה שעות על 2 פרחים למרות שנתתי לך יותר
תקשיב תכתוב לי את האינסטגרם שלך אני אכתוב לך שם זה כבר כמה שעות על 2 פרחים למרות שנתתי לך יותר
אנונימית
באותו הנושא: