9 תשובות
אני בן אבל קעקוע הראשון בגיל 16 ביד זה ורד שאני ציירתי ממש קשור איליו
ביום הולדת 17 שלי, עשיתי אצל מקעקעת של חברה שלי ופפיון ורוד בהיר מעל הזרוע
i luv זה חמוד ממש וזה קעקוע בצבע
אני עושה עוד כמה חודשים (16)
מתכננת במבי כזה על הצד של הבטן התחתונה / פרח לוטוס על יד שמאל (נאנה ריפרנס)
שואל השאלה:
אני חושבת על פרח או פרפר על המותן אבל אני לא יודעת איך זה בתור קעקוע ראשון וגם אני דיי שמנה ואני לא בטוחה אם זה מתאים, אני בת 17
אנונימית
תעשי רק משהו שאת בטוחה בו
שואל השאלה:
כןכן בטח
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו אני בטוחה שאני רוצה משהו כזה אבל אני לא בטוחה אם אני אוהב את זה על הגוף שלי כי כל מי שראיתי זה בנות רזות
אנונימית
עזבי את זה זה לא חשוב
כל עוד את אוהבת את הגוף שלך זה יהיה יפה
וגם את לא תעבדי על זה קודם
בהצלחה3>
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית