10 תשובות
כן, מה אכפת לי מה הם אומרים
כן. למען האמת, זו בדיוק הסיטואציה עם האקסית שלי. כולם אמרו לי שהיא מכוערת, שהיא לא נראית טוב.
עד היום חברים שלי חושבים ככה.
עד היום אני מסתכלת וחושבת שהיא אחת הבנות הכי יפות שראיתי בחיים שלי. גם אחרי שנפרדנו.
כן היא יוצאת איתי לא עם החברים ברו
כן
בסופו של דבר אני חיי איתה לא הם
למה מי שאל אותם אם היא יפה במחינתי לא אכפת לי מה השאר יאמרו
כן זין על החברים הם לא תמיד נשארים איתך.
כן אני אוהב אותה
ברור