13 תשובות
כל מקום שהוא לא ישראל הוא זול
את האמת המחירים פחות או יותר אותם מחירים אם את לא עושה החזר מס אז זה כמו לקנות בארץ
בזארה ראיתי הבדלים גדולים
אנונימי
שואל השאלה:
^החזר מכס יש לכל חנות?
שואל השאלה:
מס
בכללי הייתי שם ויש שם מלא מקומות לקנות, הייתי מלפני כמה שנים אבל יותר זול מהארץ זה בטוח
יש ממש בודדות שלא וצריך לעבור סכום מסוים בשביל לקבל החזר מס
אנונימי
לעבור את ה75 יורו שזה 1830 קורונות צ'כית והחזר 13 אחוז
אנונימי
שואל השאלה:
^כמה זה יוצא אין לי כוח לבדוק חחח והאם כדאי להביא מזומן או אשראי?
כדאי אשראי ומזומן הייתי לוקח 400 500 שקל לימים האחרונה במקרה ומישהו מקבל רק מזומן
אנונימי
ותבדקי שיש לך אשראי בלי עמלות מט"ח אם כן זה סתם באסה ויעשה לך המרת מט"ח על אירו ופשוט תקני מט"ח בחשבון הבנק
אנונימי
הייתי ארבעה ימים לא מזמן ויצא שבזבזתי בערך 3000 שקל כולל בגדים אוכל תחבורה
אנונימי
בסופו של דבר כל אחד וכמה שהוא מבזבז
אנונימי
שואל השאלה:
^^^אין לי מושג זה אמא שלי משלמת