8 תשובות
אם אני מרגיש הפוך זה רק אומר דבר אחד ששנינו טועים
את צודקת ברמות אני חושבת שצריך להתאפשר
אנונימית
שואל השאלה:
^^ זה ככ לא הפוך
^^ זה ככ לא הפוך
אנונימית
לא אמרתי שזה הפוך זה כנראה לא קשור לאיך שאת נראית
לדעתי זה לא קשור לזה.
מעבר למראה חיצוני יש בגרות, אופי, חוויות, אהבה, רצון, גיל
יש הרבה דברים שיובילו אותך לזוגיות עם בן אדם - לא רק המראה החיצוני.
את יכולה להכיר חבורה שלמה של בחורים יפים ואיכשהו בכלל תיתפסי על זה שבחיים לא חשבת שתסתכלי עליו, לא כי הוא מכוער או משהו ההפך, פשוט בגלל שחשבת שתהיי עם מישהו פי עשר יותר יפה
ובסוף התברר שיש בו את כל מה שהיית רוצה בגבר
ואותו דבר ההפך, זה עניין של מה שאמרתי, אהבה היא מעבר לנראות חיצונית.
מעבר למראה חיצוני יש בגרות, אופי, חוויות, אהבה, רצון, גיל
יש הרבה דברים שיובילו אותך לזוגיות עם בן אדם - לא רק המראה החיצוני.
את יכולה להכיר חבורה שלמה של בחורים יפים ואיכשהו בכלל תיתפסי על זה שבחיים לא חשבת שתסתכלי עליו, לא כי הוא מכוער או משהו ההפך, פשוט בגלל שחשבת שתהיי עם מישהו פי עשר יותר יפה
ובסוף התברר שיש בו את כל מה שהיית רוצה בגבר
ואותו דבר ההפך, זה עניין של מה שאמרתי, אהבה היא מעבר לנראות חיצונית.
שואל השאלה:
^ ברור שזה לא קשור רק לזה אבל זה משהו ממש נפוץ היום
^ ברור שזה לא קשור רק לזה אבל זה משהו ממש נפוץ היום
אנונימית
אומרת כדי לפרק את זה לשני דברים - זה לא אמור להוריד לך מהביטחון שיש אנשים כאלה
זה שיש זה שלהם
יש המון אנשים שהם גם לא ככה, אני לא יודעת בת כמה את אבל בגיל מסוים אנשים משתנים, ויש גם המון אנשים שפשוט לא הולכים לפי מה שנפוץ או מה שהחברה עושה, אלא הם הולכים לפי הלב שלהם.
אז שוב, אלו שני דברים שונים אל תתני לזה להוריד לך, לכי עם האמת שלך בסוף את תמצאי את האדם המושלם עבורך, אל תדאגי לזה
זה שיש זה שלהם
יש המון אנשים שהם גם לא ככה, אני לא יודעת בת כמה את אבל בגיל מסוים אנשים משתנים, ויש גם המון אנשים שפשוט לא הולכים לפי מה שנפוץ או מה שהחברה עושה, אלא הם הולכים לפי הלב שלהם.
אז שוב, אלו שני דברים שונים אל תתני לזה להוריד לך, לכי עם האמת שלך בסוף את תמצאי את האדם המושלם עבורך, אל תדאגי לזה
כל מה שרשמת חל על בנות תאמת ממוצעות רוצות מעל הממוצע במראה
אנונימי