6 תשובות
תני לה בעיטה בתחת שלא תשכח אותך לעולם d:
לא.
אני בחרדות בגלל תחילת הלימודים.
שואל השאלה:
לא בא לי אפילו להתקרב לממותה הנכחדת הזאת! היא עוזבת איזה אושרר!
אנונימית
למה? היום הייתי בבית ספר!
למה? למה? למה?.
בית ספר, זה סיוט!
שמחה בשבילך (:
שואל השאלה:
זה סיוט אבל עם חודשיים שלמים אתה מול הטלויזיה ופתאום תחזור לראות את החברים שלך זה אושר! ובסוף השנה הזאת אני עולה לתיכון! ^_^
אנונימית