6 תשובות
תני לה בעיטה בתחת שלא תשכח אותך לעולם d:
לא.
אני בחרדות בגלל תחילת הלימודים.
אני בחרדות בגלל תחילת הלימודים.
שואל השאלה:
לא בא לי אפילו להתקרב לממותה הנכחדת הזאת! היא עוזבת איזה אושרר!
לא בא לי אפילו להתקרב לממותה הנכחדת הזאת! היא עוזבת איזה אושרר!
אנונימית
למה? היום הייתי בבית ספר!
למה? למה? למה?.
בית ספר, זה סיוט!
למה? למה? למה?.
בית ספר, זה סיוט!
שמחה בשבילך (:
שואל השאלה:
זה סיוט אבל עם חודשיים שלמים אתה מול הטלויזיה ופתאום תחזור לראות את החברים שלך זה אושר! ובסוף השנה הזאת אני עולה לתיכון! ^_^
זה סיוט אבל עם חודשיים שלמים אתה מול הטלויזיה ופתאום תחזור לראות את החברים שלך זה אושר! ובסוף השנה הזאת אני עולה לתיכון! ^_^
אנונימית
באותו הנושא: