15 תשובות
6-7?
אנונימי
כן דווקא נחמד מצדך
6-7?
אחלה רעיון
אחלה רעיון
לדעתי לא
כאילו אני לא ממש מבינה בזה אבל אם יש לו פרוץ למה הוא צריך גם לא פרוץ?
כאילו אני לא ממש מבינה בזה אבל אם יש לו פרוץ למה הוא צריך גם לא פרוץ?
קודם כל משתמש מיינקראפט זה רעיון פסיכי אבל משתמש מקורי עולה 100 שקל אז נוצר שם טיפה פער
לדעתי כן, זה ממש נחמד מצידך:)
אה רגע
פרוץ זה לא טוב נכון?
חשבתי שאתה כאילו משפר לו את המיינקראפט
פרוץ זה לא טוב נכון?
חשבתי שאתה כאילו משפר לו את המיינקראפט
שואל השאלה:
הקטע שהוא משחק מהטלפון בזמן שאני מהמחשב והוא תמיד רצה לשחק במחשב מיינקראפט מקורי
הקטע שהוא משחק מהטלפון בזמן שאני מהמחשב והוא תמיד רצה לשחק במחשב מיינקראפט מקורי
אנונימי
שואל השאלה:
פרוץ זה גם טוב אבל זה מוגבל לגרסת בדרוק
במקורי את יכולה לקבל את שניהם
פרוץ זה גם טוב אבל זה מוגבל לגרסת בדרוק
במקורי את יכולה לקבל את שניהם
אנונימי
אז תקנה את המקורי
אם הוא משחק מהטלפון אז חייבים לקנות את הגרסה של הטלפון שעולה 26 שקל
שואל השאלה:
המחיר לא אכפת לי כי אני יודע שהוא ינקום בהרבה יותר גרוע
המחיר לא אכפת לי כי אני יודע שהוא ינקום בהרבה יותר גרוע
אנונימי
שואל השאלה:
הקטע שהוא תמיד רוצה מהמחשב זה למה אני חשבתי על זה
הקטע שהוא תמיד רוצה מהמחשב זה למה אני חשבתי על זה
אנונימי
שואל השאלה:
וגם הגרסה של הטלפון ושל המחשב אין הבדל בניהם פשוט '
שבטלפון זה רק בדרוק
ובמחשב זה יכול להיות שניהם
וגם הגרסה של הטלפון ושל המחשב אין הבדל בניהם פשוט '
שבטלפון זה רק בדרוק
ובמחשב זה יכול להיות שניהם
אנונימי
כן תקנה לו
באותו הנושא: