4 תשובות
דימוי עצמי
אנחנו תמיד נראה את עצמינו כפחות יפים ממה שהחברה תופסת מאיתנו
גם אני ככה, אבל תחשבי שאת רואה את היופי שלך כל יום במראה ורגילה לזה, הם רואים אותך בצורה מיוחדת יותר.
סיימ
אנונימית
גם אם את רואה את עצמך באור הזה תאהבי את עצמך, מה זה משנה שאת לא מרגישה יפה אני לא יפה אבל אני אוהב את עצמי כי אני יודע איזה אדם אני