14 תשובות
יש בקושי פרסומות, וזה בשביל לממן את עלויות התחזוקה של האתר.
אז לא מקבלים כלום
אז לא מקבלים כלום
שואל השאלה:
למה הם לא חולקים איתנו קצת
למה הם לא חולקים איתנו קצת
אנונימי
כי אין מה לחלוק, זה גרושים
תחלק 0 לכמה אנשים שתרצה זה עדיין אפס
שואל השאלה:
אי אפשר לחלק באפס אבל
אי אפשר לחלק באפס אבל
אנונימי
לא לחלק באפס, אפס חלקי כל מספר (חוץ מאפס) שווה לאפס
ולמה קשה לך לתת פרח?
אנונימי
שואל השאלה:
פרגנתי לך ב4
פרגנתי לך ב4
אנונימי
שואל השאלה:
מחכה לתודה
מחכה לתודה
אנונימי
תודה
אפילו תודה רבה
שואל השאלה:
אמרו לי שאפשר
אמרו לי שאפשר
אנונימי
אתה מקבל פרסום ותהילה בקרב ילדות סנטר אז זה יותר שווה
כלום
באותו הנושא: