15 תשובות
כן גם אותי, וגם כאלה שמוסיפות jb 1d וכל זה
כן זה חופר -.-
לא.. זה לא מפריע לי
לא רק אותך:/ חברה שלי קוראת לה "טליה מאליק ביבר" -.-
סוף סוף, מישהי מזדה איתי.
זה מעצבן!
יאחותת
זה מעצבן!
יאחותת
לא רק אותך
אנונימית
לא מפריע לי xd
גם אותי -,-
גם אותי, אני לא מבינה למה הן מתייחסות לאותם האנשים כמו לאל. זה מחרפן אותי האובססיביות הזאתי.
כן!
אני שונאת את זה,
jb או id או סלינטורית או בליבר, זה חופר!
אני שונאת את זה,
jb או id או סלינטורית או בליבר, זה חופר!
אני מתה על 1d אבל אני בחיים לא אכתוב את השם משפחה שלהם במקום שלי
לא רק אותך,
וזה גם ממש מטעה כי הן שמות את התמונות שלהם בפייסבוק...
וזה גם ממש מטעה כי הן שמות את התמונות שלהם בפייסבוק...
כןן גם אותיי -_-
לא חח
מפריע ביותר -,-"
באותו הנושא: