4 תשובות
המבחנים לא כאלה קשים.
תכיני את עצמך ליום ארוך קצת..
תנסי להשתלב כמה שיותר בזום ולהתבלט יותר..
לא עכשיו להשתלט אבל כן לקחת על עצמך תפקידים שצריך וכאלה
אל תתביישי זה אנשים שלא תראי שוב אז אל תפחדי מזה
זהו בהצלחה
תכיני את עצמך ליום ארוך קצת..
תנסי להשתלב כמה שיותר בזום ולהתבלט יותר..
לא עכשיו להשתלט אבל כן לקחת על עצמך תפקידים שצריך וכאלה
אל תתביישי זה אנשים שלא תראי שוב אז אל תפחדי מזה
זהו בהצלחה
לא קשה בכלל, המבחנים הפסיכוטכניים זה עניין של חשיבה והזום זה החלק החברתי אז תבואי בטוחה בעצמך, תהיי נחמדה ופעילה ויהיה טוב.
ללכת לישון מוקדם בערב כדי לקום בבוקר מרוכזים ו ערניים
לא קשה פשוט מתיש בגלל שזה הרבה זמן.
תראי עניין, תהיה קשובה, תנסי "להנהיג" אל תתביישי להגיד את דעתך.
בהצלחה :)
תראי עניין, תהיה קשובה, תנסי "להנהיג" אל תתביישי להגיד את דעתך.
בהצלחה :)
באותו הנושא: