5 תשובות
מכיר מישהו שזייף והגיע ל900
שואל השאלה:
לזייף לא נחשב מה הכיף בתחרות בזה
לזייף לא נחשב מה הכיף בתחרות בזה
אתה באמת חסר חסרים
אנונימי
540 זה לא מעט זה בערך מה שבן אדם שבקרמבו עושה בשנה
אין שיא ארצי לדעתי
אין שיא ארצי לדעתי
שואל השאלה:
שנה שעברה היה לי 540
וברגע שפותחים את הטריביו יש לי אישור לרשום מעל 200 שעות
שנה שעברה היה לי 540
וברגע שפותחים את הטריביו יש לי אישור לרשום מעל 200 שעות
באותו הנושא: