5 תשובות
מכיר מישהו שזייף והגיע ל900
שואל השאלה:
לזייף לא נחשב מה הכיף בתחרות בזה
אתה באמת חסר חסרים
אנונימי
540 זה לא מעט זה בערך מה שבן אדם שבקרמבו עושה בשנה
אין שיא ארצי לדעתי
שואל השאלה:
שנה שעברה היה לי 540
וברגע שפותחים את הטריביו יש לי אישור לרשום מעל 200 שעות