6 תשובות
חיובי
בפרטי ובאתר? בטח.
אנחנו משתמשים ובני אדם לכל דבר, לא רובוטים.

זה שאנחנו נאמנים - לא אומר שאין לנו רגשות, מחשבות, דעות, אפשרות להתאהב או דברים כאלה ואחרים, פשוט אנחנו יותר מחוייבים לכללים של האתר.
שואל השאלה:
גם מפקדים בצבא הם בני אדם אז מה זה לא אומר שהם החברים שלך
אנונימי
שואל השאלה:
וגם צריך לשמור על מקצועיות כמו מוכרים או מאבטחים שהם לא יכולים לעשות איתך שיחות נפש
אנונימי
ברור מה נראה לכם איזה מקצועיות
כמובן, אנחנו הרבה פעמים מדברים פה עם אנשים גם על נושאים כלליים, היו גם שיחות נפש פה ושם.