13 תשובות
אם חם רצח למה שתרצי?
לא מוזר תלבש מה שאתה רוצה
לא שלמישהו אכפת ככ
אבל זה לא יהיה נוח
אני הולך עם סריגים וכולם יוצאים עליי חח, תשים אח
לא, עשיתי את זה אתמול
שואל השאלה:
אני בת
וליטרלי רשמתי לבנות למה כל הבנים פה
לא קראתי את הבנות בהתחלה בטעות
אה ,לא שמתי לב
שואל השאלה:
בכללי לא אני יודעת אבל ספציפית עכשיו
בכללי לא
אבל עכשיו כן כי חם חחח
בערב תאמת שדי קר אז זה סבבה נגיד בכיפור הייתי עם סוודר וגינס ארוך והיה קפוא
תלבשי מה שבא לך.
ביום אולי יהיה לך קצת חם אבל זה זה בערב אז סבבה