11 תשובות
לא כי זה כלום לעומת מה שהולך בעזה כרגע, גם אם נכחיש זה מה שהעולם רואה, יש הבדל בין לקום פעם בלילה לבין שאין לך בית בכלל, לא אכפת לי מהם אבל זה מה שהעולם רואה סורי
אנונימית
הם יודעים כן,כנראה כי אצלהם זה ממש מטוסים שמפוצצים אז הם לוקחים אתזה אחרת אבל חבל שגם עלינו לא מרחמים
אנונימי
הם מרימים שלטים בהפגנות שאומרים "המטרה מקדשת את כל האמצעים" ז"א שהם מודעים גם לפעילויות המזוויעות מהשביעי, אבל זה לא מזיז להם. זה מעבר לצדק, זו שנאת יהודים עמוקה.
שואל השאלה:
^3
אם לא היתה לנו כיפת ברזל לא היינו וגם הבית שלנו לא היה

^
אין לי כוח הצילוו
הם יודעים מה הם אומרים בכלל
אבל יש לנו, להם אין לכן הם רואים את ההרס שם ואת זה שאנחנו מפציצים אותם כאשר אין להם הגנה, חוץ מזה שהם רוצים שיפציצו אותנו, אבל טיל של תימן בשבוע לא באמת פוגע לנו בשגרה ברמה של לרחם עליינו, כרגע הם סובלים יותר וזה עוד סיבה לשנוא אותנו, אין צורך להכחיש שזה המצב כי זה לא מועיל לנו כך או ככה
אנונימית
מה יש לרחם על טיל פעם בשבוע לא הבנתי, כאילו bfr תשמעי את עצמך
אנונימית
שואל השאלה:
^
טיל שפוגע באיזור מגורים אמור להרוג ולפצוע איזה 30 בני אדם
זה גרוע יותר מפיגוע
ובמצטבר ירו עלינו רק בשנתיים האלה כמה אלפים
לא חושבת, ראיתי סרטון של מישהי שבכללי מבינה על מה היא מדברת (בנושאים אחרים כלומר) והיא אמרה שכיפת ברזל ממש מיותרת וביזבוז כסף כי אף אחד לא תוקף אותנו
כן אבל כשיש לנו הגנה טובה זה פחות נחשב תביני, מרחמים עליהם יותר גם בגלל שאין להם צבא אמיתי
אנונימית
נראה לך שאכפת להם? אם זה היה תלוי בהם הם היו יורים עליו גם מאות
סבטה יקרה שואלת השאלה את צריכה לראות את העניין מזווית אחרת לגמרי ישראל יש יכולת הגנה על עצמה לעזה אין זה הבדל עצום. אם האיראנים יתקפו אותנו לא חושבת שכיפת ברזל תעזור לנו בכלל קראת מה אביגדור ליברמן אמר? אז אנא ממך קחי נשימה ארוכה גם טיל פעם בשבוע מכניס מדינה ללחץ חיים טובים