7 תשובות
כן
אתה צריך טיפול פסיכולוגי
אתה צריך טיפול פסיכולוגי
בטח שזה בעיה
זה לא התפקיד של הבת זןג שלך
זה לא התפקיד של הבת זןג שלך
שואל השאלה:
אבל זה בעיה בעצם למה זה רע ?
אבל זה בעיה בעצם למה זה רע ?
אנונימי
בני זוג זה לסוג אהבה שונה משל הורים
שואל השאלה:
אוקיי נכון אבל עדיין לא הסברת למה זה בעיה
אוקיי נכון אבל עדיין לא הסברת למה זה בעיה
אנונימי
כן כי.. שניהם תפקידים שונים. כאילו.. יש לך פצע. אבל הפצע נמצא בתפקיד האמא.
וחברה זה תפקיד אחר. וחברה יכולה לנחם אותך בנוגע לפצע הזה אבל לא לקחת את המקום שלו.
זה בסדר לרצות מישהי לא ילדותית, רבל זה לא הסדר נגיד לצפות ממנה שתטפל סך ותתייחס כמו אמא.
וחברה זה תפקיד אחר. וחברה יכולה לנחם אותך בנוגע לפצע הזה אבל לא לקחת את המקום שלו.
זה בסדר לרצות מישהי לא ילדותית, רבל זה לא הסדר נגיד לצפות ממנה שתטפל סך ותתייחס כמו אמא.
זאת בעיה, וצריך להיפגש עם מישהו מקצועי וללכת לטיפול כדי לראות מה עושים הלאה עם זה. זה נקרא בעיות אימא, mommy issues. הגיוני שתרגיש ככה, אבל כן צריך לטפל בזה כי בסופו של דבר זה לא התפקיד של הבת זוג שלך להיות אימא שלך, וזה יכול לפגוע בה ובקשרים שיהיו לך בהמשך, מכיוון שזה לא נובע באמת מרגשות אל הבנאדם אלא שאתה אוהב שהיא מטפלת בך.