7 תשובות
לכי על זה
יהיה נחמד לעשות את זה
שואל השאלה:
כן?? זה לא יהיה מוזר? כי בחיים לא דיברנו ואין לי מושג מי זה וזה גם בדוי
אנונימית
תכתבי שידע שיש לו עמוד לא אמין
שואל השאלה:
או שעדיף לכתוב "אחלה בדוי"?
אנונימית
זה לא משנה אם תכתבי לו כל כך, זה כולה באינטרנט.