7 תשובות
לכי על זה
יהיה נחמד לעשות את זה
שואל השאלה:
כן?? זה לא יהיה מוזר? כי בחיים לא דיברנו ואין לי מושג מי זה וזה גם בדוי
כן?? זה לא יהיה מוזר? כי בחיים לא דיברנו ואין לי מושג מי זה וזה גם בדוי
אנונימית
תכתבי שידע שיש לו עמוד לא אמין
שואל השאלה:
או שעדיף לכתוב "אחלה בדוי"?
או שעדיף לכתוב "אחלה בדוי"?
אנונימית
זה לא משנה אם תכתבי לו כל כך, זה כולה באינטרנט.
לא
באותו הנושא: