סיימנו קשר ברע ואני בתסביך עם לשלוח הודעה כנסו תראו איך ההודעה
שומעת את חשובה לי וזה מיותר לוותר על הקשר רק בגלל וויכוח אחד קטן ואי הבנה אחת גדולה יכול להיות שאני לא חשובה לך וזה גם מובן רק תגידי שאדע אם להילחם ולנסות לתקן את מה שהיה ואת הקשר עצמו
(חשוב לציין ששלחתי לה גם הודעה בשישי יעני אתמול על זה שאמרו לי שפתחה עליי ואז דיברנו על כמה דברים ויצאו ששנינו נפגענו מסיטואציות אבל לא באמת סידרנו את זה)