5 תשובות
זה לא נכון, מי שאתה רואה שעושות את זה הן פשוט צועקות את זה אז ברור שאותן תשמע
כמעט כל הנשים הן פמיניסטיות (כאילו בעד הזכויות של עצמן אז למה שהן לא יהיו באמת) ורק קצת מהן לא אוהבות גברים
ואלה שכן, כנראה חוו טראומות מגברים ולכן מפחדים מהם.
כמעט כל הנשים הן פמיניסטיות (כאילו בעד הזכויות של עצמן אז למה שהן לא יהיו באמת) ורק קצת מהן לא אוהבות גברים
ואלה שכן, כנראה חוו טראומות מגברים ולכן מפחדים מהם.
שואל השאלה:
כל פמיניסטית שאני מתווכח איתה באתר הזה, לפי הוויכוח היא ממש אנטי גברים
כל פמיניסטית שאני מתווכח איתה באתר הזה, לפי הוויכוח היא ממש אנטי גברים
אני פמיניסטית ואני בכלל לא אנטי גברית, אין קשר בין זכויות לנשים לבין שנאת גברים
אם כבר להפך, יש לי הרבה ידידים ואין לי שום בעיה עם גברים
אם כבר להפך, יש לי הרבה ידידים ואין לי שום בעיה עם גברים
בגלל שיש עדיין המון בנים שוביניסטים ובכללי תלך לתיכונים בישראל ותראה איך נערים ובכללי גברים מדברים על נשים
אנונימי
כמו שאתה לא יכול לכלול את כל הנשים הפמניסטיות אתה לא יכול לכלול את כל הגברים
יש ויש
יש ויש
באותו הנושא: