18 תשובות
מוזיקה או הליכה בחוץ
לשנות דרך החשיבה
הכרחתי את עצמי לחשוב חיובי על כול דבר נורא ופתאום נהיה לי יותר שמח והרגשתי הקלה מטורפת עם כול דבר שאנינעושה
הכרחתי את עצמי לחשוב חיובי על כול דבר נורא ופתאום נהיה לי יותר שמח והרגשתי הקלה מטורפת עם כול דבר שאנינעושה
לראות סדרות ישראליות של פעם
עדיין לא גיליתי אבל בעיקרון תחביבים וחברים טובים במידה ויש
לשמוע שירים לראות סדרות לצייר
שואל השאלה:
לי יש דכאון אבל אני מודע לזה שלרוב האנשים כנראה לא אבל בכללי רציתי לשמוע מה עוזר לאחרים
לי יש דכאון אבל אני מודע לזה שלרוב האנשים כנראה לא אבל בכללי רציתי לשמוע מה עוזר לאחרים
אנונימי
לכולם יש דיכאון כמעט
מוזיקה
^^^ יש מצב רוח דיכאוני (דכדוך) שלכולם יש מדי פעם, ויש דיכאון קליני. בבקשה אל תפקפקי באלה שסובלים מדיכאון קליני, כי לא לכולם יש דיכאון.
מה שעוזר לי, או לפחות מעביר לי את הזמן זה לראות סדרות ילדות (גרוויטי פולס, בובסופוג, קים פוסיבול וכדומה
מה שעוזר לי, או לפחות מעביר לי את הזמן זה לראות סדרות ילדות (גרוויטי פולס, בובסופוג, קים פוסיבול וכדומה
אנונימית
להיות עם חברים, מוזיקה, לדבר עם מישהו
אנונימי
בתור בן אדם שסבל מדיכאון הרבה מאוד זמן, לפעמים אני מרגישה שאני מאחרת יותר מכולם, אבל אז אני נזכרת עד כמה זה מטורף שאני עדיין בחיים כשחשבתי לא פעם ולא פעמיים על לסיים אותם, של כזה "ואוו למי אכפת אם אני מרגישה שאני מאחרת בחיים לפחות אני עדיין פה, כמעט סיימתי אותם לפני 4 שנים" וזה עושה אותי גאה בעצמי
די לשאול שאלות חוזרות כמו זאת
לשאלה כמו שאמרתי מוצארט וחבריו
לשאלה כמו שאמרתי מוצארט וחבריו
קניות
לצאת מהבית לטייל
לצאת מהבית לטייל
שירים והליכה
חבר שלי
מוזיקה
ולשקוע בזה עד שאני חוזרת לעצמי
ולשקוע בזה עד שאני חוזרת לעצמי
לשמוע שירים אני אישית שומעת שרית חדד אבל שירים ואיזה משהו מתוק או פשוט לצאת מהבית עוזר ממש
היי לך,
נשמע שאתה עובר תקופה לא פשוטה, ושאתה מנסה למצוא משהו שיהווה הקלה בתוך תחושת הכובד והעייפות שאתה אולי מרגיש, כמו מעין ערפל שמקשה לראות את הדרך לצאת מהתחושות הללו.. וזה לגמרי מובן. אם זה מרגיש לך נכון, שיתוף עם אנשים מסביבך יכול להועיל, אפילו במעט..
מצרפת לך פודקסאט שאולי יעניין אותך בנושא דיכאון, שמדבר על מה מוביל להתפרצות דיכאון, מה הופך אותו לנפוץ, ואיך אפשר להתמודד איתו ולא לתת לו להשתלט.
https://sahar.org.il/podcasts/
מזמינה אותך לא להישאר עם התחושות האלו לבד, תוכל לפנות אלינו, אני מתנדבת בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. מצרפת לך את הלינק, או דרך הווצאפ 055-9571399 , שם תוכל לשוחח עם אחד המתנדבים שלנו ולשתף את מה שאתה מרגיש..
שלך, מתנדבת סה"ר
נשמע שאתה עובר תקופה לא פשוטה, ושאתה מנסה למצוא משהו שיהווה הקלה בתוך תחושת הכובד והעייפות שאתה אולי מרגיש, כמו מעין ערפל שמקשה לראות את הדרך לצאת מהתחושות הללו.. וזה לגמרי מובן. אם זה מרגיש לך נכון, שיתוף עם אנשים מסביבך יכול להועיל, אפילו במעט..
מצרפת לך פודקסאט שאולי יעניין אותך בנושא דיכאון, שמדבר על מה מוביל להתפרצות דיכאון, מה הופך אותו לנפוץ, ואיך אפשר להתמודד איתו ולא לתת לו להשתלט.
https://sahar.org.il/podcasts/
מזמינה אותך לא להישאר עם התחושות האלו לבד, תוכל לפנות אלינו, אני מתנדבת בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. מצרפת לך את הלינק, או דרך הווצאפ 055-9571399 , שם תוכל לשוחח עם אחד המתנדבים שלנו ולשתף את מה שאתה מרגיש..
שלך, מתנדבת סה"ר